اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است/ حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است

شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است/ حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است
سردار حسین معروفی گفت: شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است، خداوند متعال با شهید سلیمانی هنر انقلاب و ولایت را به رخ عالمیان کشید؛ حاج قاسم معرفی حقیقی انقلاب و شخصیت تراز انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در همایش بررسی ابعاد حقوقی ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل دادگستری استان کرمان گفت: ضرورت پیگیری ترور شعید سلیمانی بر کسی پوشیده نیست اما حقیقت این است که آیا پیگیر پرونده حاج قاسم هستیم یا پیگیر پرونده حاج قاسم هستیم؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
 
,
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهید سلیمانی معجزه انقلاب اسلامی و ولایت است، خداوند متعال با شهید سلیمانی هنر انقلاب و ولایت را به رخ عالمیان کشید، حاج قاسم معرفی حقیقی انقلاب و شخصیت تراز انقلاب اسلامی است و دشمنان با ترور شهید سلیمانی قلب جهان اسلام را هدف قرار دادند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه امروز می بینیم برنامه ای که شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت و جهان اسلام تحت هدایت امام خود ترسیم کرد، مو به مو اجرا می شود، اظهار کرد: وقتی می گوییم شهید سلیمانی، یعنی شهید ابومهدی المهندس، یعنی شهید پور جعفری، یعنی تمام شهدا.
,
 
,
سردار معروفی با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز مثلث جهاد و شهادت و عزت، بزرگی و شرف ملت ایران را نگه داشته است، عنوان کرد: حضور بیش از دویست هزار نفر در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و حضور میلیونی در مراسم تشییع حاج قاسم در ایام شهادت او، مطالبه جدی و یک رفراندوم است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: شهادت شهید سلیمانی کهنه نمی شود؛ اینکه مقام معظم رهبری سه سال قبل از سالروز شهادت حاج قاسم خانواده او را صدا می زنند و سخنانی را بیان می کنند، وظیفه ما را سخت تر می کند.

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی، شخصیتی کم نظیر و در برخی عرصه ها بی نظیر است، تصریح کرد: حاج قاسم بزرگترین شخصیت تقریبی جهان اسلام است و او اسلام ناب محمدی و اهل بیتی را به رخ جهانیان کشید، شهید سلیمانی بستر ساز تمدن اسلامی است.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات، شهید سلیمانی ملی و  فراگیر است و بزرگترین شخصیت ناموس پرست است.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه