اخبار داغ

در گفتگو با پدر دو شهیده حادثه تشییع کرمان مطرح شد؛

دو خواهر شهیدی که از زمان شهادت خود خبر داشتند/ تأکید دخترانم به ولایت فقیه بود

دو خواهر شهیدی که از زمان شهادت خود خبر داشتند/ تأکید دخترانم به ولایت فقیه بود
سید محمد سادات حسینی با اشاره به اینکه دختر کوچکم در سفر به کربلا وصیت نامه خود را نوشته بود و عنوان کرده بود که من در سال 98 شهید می شوم، گفت: در روز تشییع پیکر شهید سلیمانی دختر بزرگم غسل شهادت کرد و به من گفت که امروز دو پیکر برای تو می آورند، ناراحتی نکنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ در آستانه سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی قرار داریم؛ داغی که با گذشت بیش از هزار روز نه تنها برای ملت ایران بلکه برای آحاد مسلمانان و آزادی خواهان جهان هنوز سرد نشده است.

در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم در شهر کرمان، تعدادی از شرکت کنندگان حاضر در مراسم به دلیل ازدحام جمعیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که از جمله آنها می توان به دو خواهر شهیده سیده مهدیه و سیده فاطمه سادات حسینی اشاره کرد.

سید محمد سادات حسینی پدر این دو شهید در گفتگو با خبرنگار ما؛ گفت: دختر کوچکم فاطمه السادات، وصیت نامه خود را در سال 92 که سفر به کربلا داشت، نوشته بود؛ او در وصیت نامه خود عنوان کرده بود که من در سال 98 شهید می شوم و جهیزیه من را به بهزیستی تقدیم کنید.

پدر دو شهیده سادات حسینی ادامه داد: دو دخترم مهدیه السادات و فاطمه السادات تأکید به پرداخت خمس داشتند و زمانی که به راین می آمدند، غذا نمی خوردند و می گفتند تا خمس مال خود را پرداخت نکنی و مالت حلال نشود، ما این غذا را نمی خوریم.

وی بیان کرد: دختر بزرگم مهدیه السادات، معلم بود و دو خودکار در جیب خود داشت که می گفت یک خودکار برای بیت المال است و از خودکار دیگر برای امور شخصی خود استفاده می کرد.

سادات حسینی ابراز کرد: در روز تشییع پیکر شهید سلیمانی دختر بزرگم مهدیه السادات غسل شهادت کرد و به همه ما هم گفت که غسل شهادت کنیم و به من گفت که امروز دو پیکر برای تو می آورند، ناراحتی نکنید.

پدر دو شهید سادات حسینی با بیان اینکه من خودم مجروح جنگی هستم، اظهار کرد: دخترانم شب ها کف پاهایم را بوسه می زدند و فاطمه السادات همیشه تا نیمه های شب بیدار بود و نماز شب می خواند؛ هر دو هدفشان شهادت بود و پیرو ولایت فقیه بودند و می گفتند که رهبر را نباید تنها بگذاریم.

وی تصریح کرد: دخترانم هر دو به افراد پائین دست خود همواره کمک می کردند، احترام به پدر و مادر می گذاشتند و علاقه و احترام خاصی به ولایت فقیه داشتند، آنها می دانستند که چنین اتفاقی برای آنها رقم می خورد، مهدیه السادات به همکاران خود گفته بود که من با خواهرم شهید می شویم.

سادات حسینی خاطر نشان کرد: با دخترانم در محل تجمع بودیم و البته بعد از آغاز مراسم من جلوتر از آنها رفتم، پس از وقوع حادثه اول مهدیه السادات و سپس فاطمه السادات شهید می شوند و زمانی که خبر دادند چند نفر در مراسم شهید شده اند، متوجه شدم که دخترانم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه