اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

حاج قاسم با اقتدا به ولایت غوغا به پا کرد/ رویش مقاومت ماحصل خادمی حاج قاسم بود

حاج قاسم با اقتدا به ولایت غوغا به پا کرد/ رویش مقاومت ماحصل خادمی حاج قاسم بود
محمد مهدی طهرانچی گفت: قدر فرزند کرمان را بدانید که با اقتدا به ولایت غوغایی به پا کرد و نگاه حاج قاسم به جمهوری اسلامی، حرم بود؛ چرا که حرم ستونی به نام ولایت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمد مهدی طهرانچی پیش از ظهر امروز در گردهمایی جهادگران خدمت ومقاومت با حضور خدام رضوی و خادم یاران امام رضا علیه السلام در محل مصلی امام علی علیه السلام با اشاره به اینکه شهید سلیمانی دُر ملت ایران است، گفت: حاج قاسم مصداق آیه شریفه "اشدا علی الکفار رحمها بینهم" بود که اشدا علی الکفار او را حرامیان خوب می دانند و رحهما بینهم شهید سلیمانی را کرمانی ها خوب می دانند‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه این انسان بزرگ زمانی که در کردستان عراق، نامش آمد که سلیمانی آمده است، داعشی ها فرار کردند، عنوان کرد: او با تمسک به ولایت، امامت و امام رضا علیه السلام رکعا، سجدا شد.

این دانشمند هسته ای بیان کرد: شهید سلیمانی ساعاتی را می رفت به درب طلا، نقره و رواق های حرم و به زائران امام رضا علیه السلام خوش آمد می گفت؛ او می خواست وصف همراهان حضرت رسول را بگیرد.

طهرانچی با بیان اینکه حاج قاسم سه حرم جمهوری اسلامی دین و حرم امام رضا علیه السلام را قائل بود، اظهار کرد: شهید سلیمانی در سوریه، عراق و حزب الله جانفشانی و فرماندهی کرد، او کفار را عصبانی و مؤمنین را متعجب کرده بود؛ زمانی که یمن فقیر را مقابل عربستان سرمایه دار می دیدند تعجب می کردند و رویش مقاومت ماحصل خادمی حاج قاسم بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور بیان کرد: غرب عادت دارد که بزرگی و آقایی خود را با توسل به علم و فناوری و کشتن مردم در دنیا ثابت کند و این در حالی بود که غربی ها آقایی خود را از دست داده بودند.

این دانشمند هسته ای تصریح کرد: مکتب حاج قاسم در منطقه مقابل مکتب ضلالت غرب ایستاد و تمدن نوین اسلامی شکل گرفت و در این شرایط رئیس جمهور آمریکا گفت یا جای من در این منطقه است یا جای حاج قاسم و بنابراین دعوا، دعوای تمدن بود و رئیس جمهور آمریکا دستور مستقیم ترور شهید سلیمانی را داد.

وی عنوان کرد: دشمنان و استکبار جهانی می گویند که ما نمی خواهیم کسی که می خواهد مطهر باشد در دنیا بماند و به همین دلیل است که تصویر حاج قاسم در اینستاگرام بالا نمی آید.

طهرانچی خاطر نشان کرد: قدر فرزند کرمان را بدانید که با اقتدا به ولایت غوغایی به پا کرد و نگاه حاج قاسم به جمهوری اسلامی، حرم بود؛ چرا که حرم ستونی به نام ولایت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه