اخبار داغ

استاندار کرمان:

حاج قاسم بنیان گذار دیپلماسی جهادی انقلابی بود

حاج قاسم بنیان گذار دیپلماسی جهادی انقلابی بود
محمد مهدی فداکار گفت: شهید سلیمانی بنیان گذار دیپلماسی جهادی انقلابی بود که مبتنی بر نگاه جهادی و انقلابی عمل می کرد و همچنین بنیان گذار ارتش در کشورهای اسلامی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان پیش از ظهر امروز در گردهمایی جهادگران خدمت و مقاومت با حضور خدام رضوی و خادمیاران امام رضا علیه السلام گفت: دیشب در ساعت شهادت شهید سلیمانی گلزار شهدا کرمان دیدنی بود در سرما و هوای نامناسب مردم خود را به گلزار شهدا رسانده بودند تا در ان لحظه در جوار مزار حاج قاسم باشند.

محمد مهدی فداکار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سپهبد شهید سلیمانی گفت: در چهل سال گذشته سخت ترین روز برای مردم کرمان، بعد از ۱۴ خرداد ماه روز ارتحال امام خمینی(ره)،  روز ۱۳ دی ماه است.

استاندار کرمان تاکید کرد: شهید سلیمانی بنیان گذار دیپلماسی جهادی انقلابی بود که مبتنی بر نگاه جهادی و انقلابی عمل می کرد و همچنین بنیان گذار ارتش در کشورهای اسلامی بود و دیپلماسی در سایه اخلاص وی شکل گرفت.

وی خاطر نشان کرد: ضمن اینکه شهید سلیمانی فرمانده نظامی بزرگ و با تدبیری بود، فردی بسیار با تدبیر بود؛ امیدواریم ادامه دهنده راه حاج قاسم باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه