اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی(ع):

در اتفاقات اخیر برخی خواص رفوزه شدند

در اتفاقات اخیر برخی خواص رفوزه شدند
سردار غلامحسین غیب پرور با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: در تمام دنیا مشکلاتی وجود دارد ولی در هیچ جا دنیا شرایطی همچون کشور ما به وجود نمی آورند اما زمانی که نوبت به ما می رسد باید جنگ احزاب راه بیاندازند؟ آیا حق نظام این بود؟ برخی خواص در اتفاقات اخیر رفوزه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار غلامحسین غیب پرور پیش از ظهر امروز در همایش مکتب سلیمانی و یادواره شهدای مدافع سلامت استان کرمان با اشاره به اینکه به قضایای شهدا به دو گونه می توانیم نگاه کنیم، گفت: یا می توانیم مسائل شهدا را روایتگری کنیم و یا می توانیم بالاتر از روایتگری اقدام کنیم و به اوضاع نگاه تحلیلی داشته باشیم؛ بنابراین مهم این است از مکتب و راه شهدا به خوبی بهره ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) بیان کرد: معتقدم دوران آخر الزمانی را می گذرانیم، این دوران حساس است و خدا کند دینمان را در این شرایط حفظ کنیم؛ در سه ماه اخیر خیلی ها رفوزه شدند؛ درست است گرانی، بیکاری، تورم و غیره وجود دارد اما راهش اغتشاش نیست.

وی ابراز کرد: در تمام دنیا مشکلاتی همانند بیکاری، تورم، گرانی و غیره وجود دارد ولی در هیچ جا دنیا شرایطی همچون کشور ما به وجود نمی آورند اما زمانی که نوبت به ما می رسد باید جنگ احزاب راه بیاندازند؟ آیا این افراد واقعا دلشان برای مهسا امینی سوخته بود؟ آیا حق نظام این بود؟ برخی خواص در اتفاقات اخیر رفوزه شدند.

سردار غیب پرور با طرح این سوال که آیا پاسخ راه حاج قاسم این بود که برخی از خواص سکوت کنند، خاطر نشان کرد: دینداری هزینه دارد؛ در آخر الزمان دو راه کفر و حق وجود دارد و باید دقت کنیم که راهمان را به درستی انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه