اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

لشکر ثارالله نقطه عطف پیروزی های جنگ بود/ جهاد نرم حاج قاسم ادامه دارد

لشکر ثارالله نقطه عطف پیروزی های جنگ بود/ جهاد نرم حاج قاسم ادامه دارد
علی عارفی گفت: حاج قاسم نامش برای آینده کار کرد دارد، او شهید است و شهید هیچگاه نمی میرد و تاثیر شهید سلیمانی برای اتحاد ملت ایران زیاد است و این مهم را باید بدانیم که جهاد نرم حاج قاسم تا به امروز ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین علی عارفی پیش از ظهر امروز در همایش مکتب شهید سلیمانی و یادواره شهدای مدافع سلامت شهر کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها با اشاره به سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و با تاکید بر اینکه حاج قاسم قدرت ایران و اسلام را توسعه داد، گفت: نقش حضرت زهرا سلام الله علیها نقش بی بدیل و بی نظیر است و امت اسلامی را از انحراف بزرگ نجات داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: ترور رسول اکرم(ص) را یهود طرح ریزی کرد و در تلاش بودند تا امت اسلامی را به انحراف بکشند اما حضرت زهرا سلام الله علیها با جهاد تبیین و مجاهدت بی بدیل توانست امت اسلامی را نجات دهد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه سلام الله علیها توانست از حوزه نبوت، امامت و امت اسلامی حمایت کند، بیان کرد: ولایت قوام و اساس دین است و کودتای یهود در این زمینه حساب شده بود، این مهم را باید بدانیم تبعیت از طاغوت حرام است.
,
 
,
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: حاج قاسم در هشت سال دفاع مقدس جهاد فی سبیل الله کرد، داستان های او در بین نسل ما هنوز است و شاهد بودیم که شهید سلیمانی با چه تدبیری لشکر قدرتمند ثارالله را حمایت می کرد؛ لشکر ثارالله نقطه عطف پیروزی های جنگ بود.
,
 
,
وی با بیان اینکه در کنار جهاد سخت، حاج قاسم جهاد نرم داشت و توانست بزرگترین اتحادیه مسلمانان و ارتش متحد ایجاد کند، ابراز کرد: شهید ابومهدب المهندس از جمله افرادی بود که دنیای عرب را متوجه حاج قاسم کرد، اخلاص و همراهی او با شهید سلیمانی موجب شد جوانان عراق دور هم جمع شوند و نفس دشمن را در عراق سوریه و لبنان بگیرد.
,
 
,
حجت الاسلام و المسلمین عارفی اظهار کرد: ایران قدرتمند، ایرانی است که متحد و پشت سر مقام معظم رهبری باشد و بتواند روی پای خود محکم بیاستد و وظیفه ماست که به جهاد تبیین بپردازیم و در جنگ نرم و سخت آماده باشیم.
,
 
,
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: حاج قاسم با درایت رهبری ولی امر مسلمین امید دشمنان را ناامید کرد و تروریست بین المللی آمریکایی، سعودی و صهیونیستی در جنگ سخت شکست داد از این رو امروز در جنگ عصبانی است و با تمام قدرت جنگ نرم را علیه ایران شروع کرده و اندیشه های جوانان ما را هدف قرار داده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه ما در جنگ نرم خوب عمل نکرده ایم،خاطر نشان کرد: حاج قاسم نامش برای آینده کار کرد دارد، او شهید است و شهید هیچگاه نمی میرد، تاثیر شهید سلیمانی برای اتحاد ملت ایران زیاد است و این مهم را باید بدانیم که جهاد نرم حاج قاسم تا به امروز ادامه دارد. 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه