اخبار داغ

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تشریح کرد؛

نقش رهبر انقلاب در خنثی‌سازی فتنه ۸۸

نقش رهبر انقلاب در خنثی‌سازی فتنه ۸۸
سردار رسول سنایی‌راد گفت: در انتخابات سال ۸۸ از همان ابتدا مقام معظم رهبری بر سلامت انتخابات و اینکه ساز و کاری وجود دارد که امکان تقلب در انتخابات ایجاد نمی‌شود، اقدام به بصیرت‌افزایی و مقابله با مقدمات شکل گیری فتنه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی‌راد در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه متأسفانه فتنه سال ۸۸ بر اساس دروغ و جفا آشکار در نظام کلید خورد، گفت: برخی ادعای تقلب در انتخابات و زیر سوال بردن نتایج آن را داشتند که در این شرایط مقام معظم رهبری با رصد میدانی که از قبل فتنه داشتند و با توجه به آثار و علائمی همچون تشکیل کمیته حقیقت یاب، مبارزه با تقلب و غیره، مشخص بود که برخی به دنبال این هستند که ادعاهایی را مطرح کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: از همان ابتدا مقام معظم رهبری بر سلامت انتخابات و اینکه ساز و کاری وجود دارد که امکان تقلب در انتخابات ایجاد نمی شود، اقدام به بصیرت افزایی و مقابله با مقدمات شکل گیری فتنه کردند و زمانی که یکی از کاندیدا قبل از پایان شمارش آرا و اعلام نتایج، خود را پیروز انتخابات اعلام کرد، رهبر معظم انقلاب با تدابیری که اتخاذ کردند، مسیری را برای گفت و شنود ادعاهای نامزدهای ناکام و توصیه به آنها که اساس کار به صورت رسمی و قانونی استفاده شود و باز شمارشی آرا بر اساس ادعاهایی که دارند صورت بگیرد تا محک ادعا در میدان عمل انجام شود، عنوان کردند.

,
وی بیان کرد: تصور آنها این بود که با فشار و اردوکشی خیابانی، رهبری و نظام را وادار به عقب نشینی کنند؛ همچنین فضایی در آن زمان وجود داشت که انقلاب های رنگی در منطقه به وجود آمده بود و برخی تصورشان این بود که همان گونه که در کشورهای دیگر بهانه تقلب موجب عقب نشینی حاکمیت از اصل انتخابات در میدان می شود، در ایران هم چنین اتفاقی خواهد افتاد و بر اساس این اشتباه محاسباتی ادعای تقلب را در انتخابات سال 88 مطرح کردند.

سردار سنایی راد افزود: از این ادعا کسانی سو استفاده کردند که نه اعتمادی به نام جمهوری اسلامی داشتند و نه حتی اگر فتنه به جایی می رسید حاضر بودند با نامزدهای مدعی همراه و همکار باشند؛ به عنوان مثال وقتی منافقین، سلطنت طلبان، گروهک های ضد انقلابی و بهائی ها از این بهانه جویی سو استفاده کردند و در اغتشاشات خیابانی به خیابان ها ریختند، مشخص بود که این ها هیچ گاه تمکین نخواهند کرد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: مقام معظم رهبری مسیر قانونی را هموار کردند و سپس در 29 خرداد اتمام حجت کردند که شما میدانی را که گشوده اید قادر به مدیریت نیستید و دیگران میدان مدیریت می کنند؛ کما اینکه کسی که مدعی بود، برنده انتخابات است زمانی نخست وزیر امام بود و بخشی از مردم با همین تصور به او رأی داده بودند.

وی ادامه داد: اما کسانی که به دعوت این فرد در سی خرداد به میدان آمدند، نه تنها به اصل ولایت فقیه اهانت می کردند که در مواردی تصویر امام خمینی(ره) را هم پاره کردند و به مقام حضرت امام راحل جسارت شد و در ادامه مقام معظم رهبری با بیان واقعیت ها هم هشدار به مدعیان دادند و هم واقعیت ها را به مردم منتقل کردند که این بصیرت افزایی همراه با صبوری و حکمت موجب شد که به تدریج گرد و غبار از فتنه کنار زده شود.

سردار سنایی راد ابراز کرد: در نهم دی ماه ملت ایران بصیرت به خرج دادند و این بصیرت افزایی حاصل زحماتی بود که رهبر معظم انقلاب طی چند ماه به خرج دادند و متأسفانه عده ای خواص هم در آن مقطع یا سکوت پیشه کردند و یا بعضا تعداد نادری همراهی با فتنه گران را مد نظر قرار دادند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ضمن اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: مردم در این میدان رو سفید از میدان خارج شدند و حماسه نهم دی ماه در واقع خاتمه یک فتنه پیچیده بود که در لایه هایی ده سال طراحی وجود داشت و یک سال هم برای عملیاتی سازی آن طراحی شده بود.

وی با بیان اینکه در روز تاریخی نهم دی ماه ملت ایران، تیر خلاص را به فتنه گران شلیک کردند، خاطر نشان کرد: پایان کار این فتنه با مردم و با کمترین هزینه ریزش در بدنه انقلاب بود.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه