اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع):

عاقبت به خیری سردار دلها با شهادت رقم خورد/ وقایع سه ماه اخیر یک جنگ احزاب مدرن بود

عاقبت به خیری سردار دلها با شهادت رقم خورد/ وقایع سه ماه اخیر یک جنگ احزاب مدرن بود
غلامحسین غیب‌پرور گفت: با اشتباه دشمن و به ظاهر قاسم سلیمانی از مردم جدا شد ولی سردار دلها، عاقبت بخیری را در شهادت می‌دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان از جیرفت، غلامحسین غیب‌پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) در مراسم یادواره شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی گفت: جیرفت در غیرت و ایمان مثال زدنی است و شهید قاسم سلیمانی مردم جیرفت را دوست داشت و او مولود انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
 
,
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) افزود: انقلاب اسلامی ایران، برکات فراوانی داشت همچون جوانانی که با دل امام را پذیرفتند و پای امام ایستادند.
,
 
,
غلامحسین غیب‌پرور درباره عملیات‌های کربلایی چهار و پنج، بیان کرد: هر دو عملیات در فصل زمستان انجام شد و قاسم سلیمانی تکیه‌گاه جبهه حق بود و در دیدار خانواده شهدا دل نرمی داشت و رقیق القلب بود.
,
 
,
وی در خصوص شهادت قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن با شهادت قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی کرد که ظاهراً حاج قاسم را از مردم جدا کرد چون اکنون سردار دلها گشاده دست تر است و حاج قاسم عاقبت بخیری خودش را در شهادت می‌دید.
,
 
,
پیشکسوت جهاد گفت: اینکه رهبری فرمود اسرائیل ۲۵ سال آینده نخواهد دید قطعی هست و اسرائیل ۸۰ سالگی خودش را نخواهد دید.
,
 
,
وی تاکید کرد: قاسم سلیمانی بصیرت داشت که راضی به شهادت بود و کسی که بی بصیرت باشد دچار لغزش می‌شود.
,
 
,
غلامحسین غیب‌پرور گفت: نهم دی‌، یوم الله است و در نهم دی‌ماه بعضی‌ها رفوزه شدند و این مسیر کماکان ادامه دارد تا امسال هم به بهانه فوت دختر خانمی می‌خواستند کشور را به آتش بکشند و با همت دلسوزان نظام، از انقلاب دفاع شد.
,
 
,
وی تصریح کرد: سه ماهه اخیر درواقع جنگ احزاب مدرنی بود که جریان های مختلف آمدند و نقش پلیس بد را آلمانی‌ها داشتند و آنهایی که مزارع و مغازه‌ها را آتش زدند درواقع به دیانت ما حمله کردند و با کشف حجاب درواقع دهن کجی به مناسک پیامبر اسلام (ص) کردند.
,
 
,
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: این انقلاب مقدمه آمدن امام زمان (عج) است و این انقلاب، فجر صادق آمدن آن خورشید است و وقایع کنونی، وقایع آخر الزمانی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه