اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان:

وحدت ملی و غیرت دینی رمز عبور از فتنه هاست

وحدت ملی و غیرت دینی رمز عبور از فتنه هاست
منصور شکر اللهی گفت: وحدت ملی و غیرت دینی مردم راه عبور از فتنه است و فتنه ۸۸ با شاه کلید حماسه مردمی ۹ دی خاموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سال۸۸ بدون شک یکی از متفاوت‌ترین سال‌های سیاسی پس از انقلاب بوده است؛ حوادث تلخی که پس از حضور غرورآفرین مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری رقم خورد و ماه‌ها فضای کشور را درگیر کرد و درنهایت باحضور حماسی مردم در راهپیمایی ۹ دی سفره براندازی و فتنه‌گری برچیده شد.

منصور شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در حاشیه مراسم برگزاری گرامیداشت ۹دی در رودبار جنوب به خبرنگار راه آرمان گفت: فتنه ۸۸ با حماسه ۹ دی مهار شد و ملت ایران نشان داد که با حضور حماسی و به موقع می توان از فتنه ها عبورکرد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان بصیرت را شاه کلید خاموش شدن فتنه سال ۸۸ دانست و گفت: حضور به موقع مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ در صحنه، امید دشمن را در نیل به اهداف شوم خود و ضربه زدن به اسلام و انقلاب، ناامید کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه فتنه گران در سال ۸۸  با برنامه ریزی به خیابان ها آمدند و حرمت عاشورا را شکستند، بیان کرد: مردم با حضور در ۹ دی طومار فتنه را درهم پیچیدند و با وحدت خود شگفتی ساز شدند و نشان دادند که پشتیبان ولایت و نظام هستند.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان ۹ دی را تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه دانست و گفت: روز به روز قدرت اسلام نمایان و دشمنان حقیر و ضعیف می‌شوند و با لطف خداوند و رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب تمامی نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

منصور شکراللهی با بیان اینکه امروز همه هجمه دشمن به سمت ولایت است،گفت: دشمن نقش هدایت رهبری در  نظام اسلامی را می داند و به همین دلیل با سخنان ساختار شکنانه به دنبال ضربه زدن به جایگاه ولایت هستند.

شکراللهی با بیان اینکه جایگاه ولایت باید برای جوانان تبین شود،تصریح کرد: با تمامی کارشکنی های دشمنان داخلی کشتی انقلاب توسط رهبر انقلاب در حال حرکت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه , آرمان,
,
, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه