اخبار داغ

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی در آیین یادوارده "سوره های سرخ"؛

سردار سلیمانی؛ یکی از یاران حقیقی امام زمان(عج)/ مردم ایران همواره پیرو و حافظ آرمان‌های شهدا هستند

سردار سلیمانی؛ یکی از یاران حقیقی امام زمان(عج)/ مردم ایران همواره پیرو و حافظ آرمان‌های شهدا هستند
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یاد سردار دلها تا ابد در دل مردم ایران گرامی خواهد ماند. ما باید در تمام مراحل زندگی پیرو آرمان‌های ایشان و شهدا باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در آیین یادوارده "سوره های سرخ" که عصر روز پنجشنبه در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد گفت: سردار سلیمانی یکی از یاران حقیقی امام زمان(عج) است. یاد سردار دلها تا ابد در دل مردم ایران گرامی خواهد ماند. ما باید در تمام مراحل زندگی پیرو آرمان‌های ایشان و شهدا باشیم.

وی ادامه داد: در سالروز شهادت حضرت صدیقه الطاهره (س) مردم در سراسر کشور در تشییع پیکر 200 شهدای گمنام بار دیگر با انقلاب تجدید میثاق کردند. همچنین امروز در میدان امام حسین(ع) به مناسبت سالروز حماسه ۹ دی مردم بار دیگر عشق خود را به انقلاب و ولایت نشان دادند. این حضور مردم پاسخ خوبی به اغتشاشاتی است که توسط بیگانگان و خودفروختگان راه‌اندازی می‌شود.

گواهی افزود: مردم ایران با شرکت در این مراسمات نشان دادند که راه شهدا را ادامه خواهند داد و همیشه ارمان‌های شهدا را حفظ کرده و در برابر توطئه دشمنان ایستادگی می کنند، افرادی از روی جهل و عناد در پی سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند اما آنها نمی‌دانند این کشور امام حسین(ع) و حاج قاسم سلیمانی است، پس در صورت لزوم همه مردم ایران به عشق امام(ره) و رهبری از انقلاب دفاع خواهند کرد؛ اتفاقی که بارها در چهار دهه گذشته رخ داده است.

وی بیان کرد: در طول سه ماه گذشته جریان فتنه با تمام امکانات سعی کرد مردم را فریب داده و به خیابان بکشاند. اگر تمام آدم‌هایی که در این مدت به خیابان‌ها آمده‌اند را بشماریم تعدادشان به ۱۰۰ هزار نفر هم نخواهد رسید، اما این کشور ۸۵ میلیون جمعیت دارد که همگی به عشق انقلاب و رهبری حاضرند جانشان را فدا کند.

 رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه سخنانش گفت: مردم ایران از ارزش‌هایی چون حجاب و عفاف فاطمی همیشه حمایت خواهند کرد. این ملت با ایثار تحریم‌ها را پشت سر خواهد گذاشت تا مثل همیشه نقشه دشمنان انقلاب خنثی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه