اخبار داغ

سردار افشار:

روشنگری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی خاموش کننده فتنه ۸۸ بود/ ضرورت اطاعت از رهبری برای در امان ماندن از فتنه‌ها

روشنگری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی خاموش کننده فتنه ۸۸ بود/ ضرورت اطاعت از رهبری برای در امان ماندن از فتنه‌ها
رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاعی ملی تصریح کرد: نقش مقام معظم رهبری برای تبیین و روشنگری فتنه در قالب سخنرانی‌های مختلف و صبر و تحملی که نظام برای بیان حقیقت از خود نشان داد، به همراه بصیرت مردم نقشی بسیار تعیین کننده در خاموشی فتنه ۸۸ داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا افشار رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاعی ملی در گفت‌وگو با  تهران پرس با بیان اینکه فتنه شرایط غبارآلودی است که مردم را دچار تردید و اشتباه می‌کند به طوری که نمی‌توانند حقیقت اتفاقات را تجزیه و تحلیل کنند و حق را از باطل تشخیص دهند، عنوان کرد: دشمنان این نظام با راه انداختن جنگ نرم و عملیات روانی با تکیه بر شبکه‌های اطلاع رسانی و استفاده از سلبریتی ها، در قالب یک جنگ شناختی سعی می‌کنند تا در باور مردم تاثیر گذارند و آن‌ها را دچار اشتباه کنند.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاعی ملی افزود: این اتفاق به بهانه تقلب در انتخابات ۸۸ ایران دنبال شد که یکی از بهترین انتخابات ایران از حیث مشارکت بالای مردم با حضور همه جریان‌های سیاسی بود.

سردار افشار تصریح کرد: نقش مقام معظم رهبری برای تبیین و روشنگری فتنه در قالب سخنرانی‌های مختلف و صبر و تحملی که نظام برای بیان حقیقت از خود نشان داد یعنی با وجود خسارت‌های سنگینی که به کشور وارد کردند و دنبال کشته سازی بودند به افراد معترض فرصت داده شد، به همراه بصیرت مردم نقشی بسیار تعیین کننده در خاموشی فتنه داشت.

وی در تاکید بیشتر بیان کرد: مقام معظم رهبری به خصوص در آن نماز جمعه تاریخی که ابعاد مختلف جریان فتنه را برای مردم تبیین کردند، موجب شد تا مردم به پشت صحنه‌های این جریان اشراف پیدا کردند و این بصیرت عمومی عاملی شد تا یکپارچه در میدان حاضر شوند و بزرگترین راهپیمایی تاریخ انقلاب را رقم بزنند که به عنوان حماسه تاریخی ۹ دی در تاریخ ما ثبت شد.

رئیس اندیشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاعی ملی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه مردم دچاراشتباه نشوند و در مواجهه با فتنه‌ها و فتنه گری‌ها بتوانند در مسیر حق ادامه راه دهند بایستی گوش به فرمان، ولی امر مسلمین باشند و بیانات ایشان را مورد توجه قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه