اخبار داغ

در خطبه های نماز جمعه این هفته استان کرمان مطرح شد؛

بصیرت و ولایی بودن مهمترین ویژگی حاج قاسم بود/ بصیرت راهکار اصلی نجات از فتنه است

بصیرت و ولایی بودن مهمترین ویژگی حاج قاسم بود/ بصیرت راهکار اصلی نجات از فتنه است
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: ویژگی اول شهید سلیمانی بصیرت و ولایی بودن آن است و برای دفاع از ولایت چیزی کم نمی گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان آیین عبادی-سیاسی نمازجمعه این هفته در سراسر استان کرمان برگزار شد؛ مشروح خطبه ها را در ادامه می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان: بصیرت و ولایی بودن مهمترین ویژگی حاج قاسم بود

, امام جمعه کرمان: بصیرت و ولایی بودن مهمترین ویژگی حاج قاسم بود,
,

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی خطیب  جمعه  کرمان امروز جمعه نهم دیماه، بعد از دعوت  همگان  به  رعایت  تقوا گفت: تقوا کنترل کننده است  و پرهیزکاری  و رعایت  تقوای  الهی، انسان  را در  مسیر خود  محکم  نگه می دارد.

وی با  اشاره  به  اینکه  انسان  مختار آفریده  شده  است  بیان کرد: خداوند  حجت  را بر انسان  تمام  کرده  است  و او  باید  خود  مسیر درست  را انتخاب  کند و در این  مسیر  از  کارهای  بیهوده  پرهیز  کند.

امام جمعه کرمان در ادامه خطبه‌های نماز این هفته با اشاره به روز جهادکشاورزی افزود: امروز بیشتر جنگ‌ها اقتصادی است که معیشت مردم را نشانه گرفته است.

وی تاکید کرد: امروز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و بصیرت یک اصل مهم و آگاهی بخش و حرکت دهنده در راه درست و صراط مستقیم است که امروز در این آشوب‌ها باید صراط مستقیم را در نظر داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: صراط مستقیم باید در همه جنبه‌های زندگی باشد و اگر بخواهیم در این صراط حرکت کنیم باید با بصیرت هر چه تمام حرکت کنیم.

امام جمعه کرمان افزود: شهیدی که در دوران حیات خود نیز شهید زنده و مالک اشتر زمان لقب گرفت شهید سلیمانی بود که حجت را در نگاه، فکر و اندیشه و عمل تمام کرد.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی درچند محور بسیار پررنگ و فعال ظهور کرد یکی از محور‌ها بصیرت بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: ویژگی اول شهید سلیمانی بصیرت و ولایی بودن آن است و برای دفاع از ولایت چیزی کم نمی گذاشت.


امام جمعه کرمان افزود: شهید سلیمانی به شدت انقلابی بود و خط قرمز او نیز انقلابی و ولایی بودن بود.

وی  گفت: شهید سلیمانی بیشتر با محرومان و مستضعفین رفت و آمد داشت و هم مردم را می شناخت، دل می سوزاند و هم به قدرت مردم ایمان داشت و به مردم خدمت می کرد و برای مردم دل میسوزاند و همه همت او این بود که رضایت خدا را جلب کند به همین خاطر سردار دل‌ها شد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه رودبارجنوب: مشکلات اقتصادی بخشی از برنامه ریزی دشمن است

, امام جمعه رودبارجنوب: مشکلات اقتصادی بخشی از برنامه ریزی دشمن است,
,

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش امام جمعه شهرستان رودبار جنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ۹ دی روزی بود که ملت قهرمان با بصیرت وارد میدان شد و بساط فتنه را برچید.

وی ادامه داد: اگر یزید توانست نور سیدالشهدا را خاموش کند فتنه گران هم خواهند توانست نور ولایت را خاموش کنند.

خطیب جمعه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: مسئولین در رابطه با رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند و مشکلات امروز بخشی از برنامه ریزی دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش با اشاره به اینکه شهید سپهبد سلیمانی دشمن شناس خوبی بود،گفت: حاج قاسم دشمن شناس بود و همواره بر رهبری و دشمن شناسی تأکید داشت؛ چرا که اگر دشمن را بشناسیم، فریب دام او را نخواهیم خورد.

,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه موقت بم: ما ملت امام حسینیم شعار همه ملت ایران است

, امام جمعه موقت بم: ما ملت امام حسینیم شعار همه ملت ایران است,
,

حجت الاسلام والمسلمین فقیهی امام جمعه موقت بم ضمن بزرگداشت نهم دی ماه  خطاب به استکبار بیان کرد:در هیچ کجای ایران شهری بنام کوفه پیدا نخواهید کرد که پشت رهبرش را خالی کند و شعار ملت ایران همان حرف سید شهدای مقاومت است که گفت ما ملت امام حسینیم.

خطیب نماز جمعه این هفته شهرستان بم در خصوص ۹دی ماه ادامه داد: مردم باید با بصیرت باشند که حق از باطل را از هم تشخیص داده و دشمن شناس خوبی باشند و با صبر و امید به آینده داشتن میتوان این کشور امام زمانی را پایدار نگه داشت.

,
,
,

امام جمعه جیرفت: حماسه نهم دی‌ماه باید همیشه مرور شود

, امام جمعه جیرفت: حماسه نهم دی‌ماه باید همیشه مرور شود,
,

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار و یوم الله نهم دی‌ماه و همچنین یاد و نام سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا بعد از راه‌اندازی سه انقلاب مخملی در دنیا که با بهانه انتخابات موفق شده بود، خواست در ایران هم به بهانه انتخابات، انقلاب مخملی انجام دهد که با درایت رهبری و اقدام مردم نقشه آمریکا نقش بر آب شد.

امام جمعه جیرفت افزود: حماسه نهم دی‌ماه باید همیشه مرور شود و همواره ریشه فتنه و راه برون رفت از فتنه را مدنظر داشته  و در آخر الزمان باید مراقب بود که طعمه فتنه ها بشویم و این نیاز به افزایش علم و آگاهی دارد.

خطیب نمازجمعه جیرفت بیان کرد: راز ماندگاری مکتب حاج قاسم سلیمانی این است که مرد میدان عمل بود و اینکه سردار دلها، مرد میدان عمل و بزرگترین قهرمان ملی و جبهه مقاومت شد همان بصیرت است و سردار مراقبت میکرد که در عملیات و جنگ‌ها به اموال مردم آسیب نرسد و حقوق مردم ضایع نشود.

وی عنوان کرد: اصل ولایتمداری سردار دلها در وصیتت نامه‌اش موج می‌زند و این وصیت نامه عصاره عمر و تجربه حاج قاسم سلیمانی هست و حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه، رهبری را حکیم معرفی می‌کند و شاکر نعمت ولایت هستند زیرا ولایت هویت و هستی ما هست و ولایت اصل و اساس دین ماست و ولی فقیه نائب امام زمان عج هستند.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: مردم در ایام فاطمیه برای تشییع جنازه شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند زیرا مردم پای آرمانها انقلاب اسلامی ایستادند و دولتمردان قددر این مردم را بدانند و دستبوس مردم باشند و مردم توقع دارند کاهش ارزش پول ملی پیگیری شود و تغیراتی در بانک مرکزی داده شد و مردم توقع دارند که دولت مدیر ضعیف را جایگزین کند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه کهنوج: 9 دی روز بصیرت و دشمن شناسی ملت است

, امام جمعه کهنوج: 9 دی روز بصیرت و دشمن شناسی ملت است,

حجت الاسلام احمدنجنو امام جمعه کهنوج در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و گرامی داشت 9دی گفت: نهم دی ماه  روز سرنوشت ساز قدرت هم فکری ملت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کهنوج نهم دی ماه را  روز تجلی ملت ایران، بصیرت، نماد دشمن شناسی و عمل به هنگام ملت ایران دانست و اذعان کرد: نباید بگذاریم این روز ۹ دی به فراموشی سپرده شود.


خطیب جمعه کهنوج با اشاره به عشق و علاقه مردم ایران به  انقلاب و ولایت، خاطر نشان کرد: هر فتنه گری و آشوبگری بخواهد فتنه و آشوب در ایران داشته باشد ایرانی آماده است که بساط فتنه را در هم بپیچد.

امام جمعه کهنوج با تشریح اینکه ملت ایران کشورشان را دوست دارند و آماده اندجان شان را تقدیم کنند، تاکید کرد: دشمنان بدانند که هزینه کردن شما و تلاش شما به این خانه  مقدس بی ثمر است و این ملت محکم و سخت و کوبنده تر با شما برخورد خواهند کرد.

خطیب جمعه کهنوج ضمن اشاره به اینکه ملت ایران توانست به راحتی جنگ ترکیبی و این آشوب و  فتنه ها را خاموش کنند، گفت: حماسه ۹ دی واقعا مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را ثابت کرده است.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه ریگان: نقشه آمریکا ایجاد بی ثباتی در منطقه بود

, امام جمعه ریگان: نقشه آمریکا ایجاد بی ثباتی در منطقه بود,
,

حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضازاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه آمریکا ۷ تریلیون در خاورمیانه خرج کرد تا خاورمیانه جدید ایجاد کند که این طرح آنها با شکست مواجه شد، اظهار کرد: نقشه آمریکایی ها ایجاد بی ثباتی در منطقه بود.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: آمریکا در فتنه های گذشته و فتنه اخیر با شکستی تمام عیار روبرو شد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی داعش این غده سرطانی را نابود کرد، افزود: شکست راهبردی آمریکا در منطقه و مستاصل شدن رژیم صهیونیستی در برابر گروه های مقاومت را مدیون سپاه اسلام و زحمات مخلصانه سردار دلها می دانیم.

خطیب جمعه ریگان ضمن گرامیداشت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، عنوان کرد: مکتب شهید سلیمانی مصداق بارز تبعیت محض از ولی فقیه است و این مکتب باید بهتر معرفی شود.

رضازاده ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار ریگان در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دیماه، خاطرنشان کرد: ۹ دی همبستگی ناگسستنی ملت با امام و مقتدای خود است و این حماسه هیچ وقت از تاریخ این ملت قهرمان محو نخواهد شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

خطیب جمعه رابر: بصیرت راهکار اصلی نجات از فتنه است

, خطیب جمعه رابر: بصیرت راهکار اصلی نجات از فتنه است,
,

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: امروز سالروز ۹دیماه است، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت را گرامی می دارم.

وی، با بیان چهار راهکار بیرون رفت از فتنه ها افزود: پناه بردن به ذات اقدس الهی، آگاهی و دانایی یا علم و آگاهی، تقوای الهی، استقرار زیر چتر ولایت الهی نفس کشیدن را  برای در امان ماندن  از فتنه ها برشمرد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به خطبه دوم  امیرالمؤمنین درنهج البلاغه گفت: در مکتب امیرالمؤمنین اهل تقوا از فتنه ها نجات پیدا می‌کند ، ای مردم  امواج فتنه را در کشتی های نجات بشکنید.

وی عنوان کرد: علم و آگاهی، رعایت تقوای الهی و پذیرش ولایت راهکارهای که انسان را از فتنه نجات می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت:  راهکار اصلی نجات از فتنه  بصیرت است،  بصیرت یعنی قدرت تشخیص حق و باطل، موضع مناسب گرفتن، اقدام بهنگام به نفع جبهه حق ، اگر بخواهیم از فتنه های دوران آخر زمان به سلامت عبور کنیم باید این چهار مؤلفه را در زندگی خودمان پیاده کنیم.

وی ادامه داد: فتنه ها و آسیب ها غالباً از روش واحدی بهره مند اند ترفند های به کار گرفته توسط آشوب گران در درون اغتشاش‌گران پیدا کرد دارای سوابق مشابه ای است.
 
خطیب جمعه رابر با بیان اینکه فتنه های در جمهوری اسلامی با فتنه های تاریخ شباهت زیادی دارد، اظهار کرد: وجه تشابه فتنه ها  اولا کشته سازی و خونخواهی بود و گواه تاریخ پیراهن خونین خلیفه سوم آسیب و آشوب های متعددی را به وجود آورد.

وی، با اشاره به  برخی از این آشوب ها گفت: اول جنگ صفین بود که پیراهن خونین و معاویه را علم کرد بیشترین کسی که از این پیراهن خونین  بهره برد؛ معاویه بود، در مقابل امیرالمومنین صف آرایی کرد و مردم شام تهدیدکرد در مقابل امیرالمومنین بایستند، در نبرد جنگ جمل توسط عایشه و طلحه و زبیر آنها به خونخواهی خلیفه سوم نیز  قد علم کردند خودشان خلیفه را به درک واصل کردند و این مرگ  به این بهانه در مقابل امیرالمومنین جنگ جمل و صفین  راه افتاد، نمونه سوم آن حرکت قطع آب در کربلا بود.

خطیب جمعه رابر گفت: این ترفند ی بود دشمنان ما  در این ناملایمات اخیر از این کشته سازی استفاده کردند، در آشوب اخیر استفاده ابزاری از زنان بود.

 حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اوج خشونت در کربلا گفت: اغتشاشگران اقتدا به آن کسانی کرده که سر امام حسین علیه السلام را سر نیزه بردند.

وی، حادثه تروریستی در شاه چراغ با سلاح گرم زن و مرد را گلوله بستند، ادامه داد: نگذاشتند صدای فرزند فاطمه به گوششان برسد در فتنه های اخیر  از همین ترفند هیاهو استفاده کردند همه رسانه های غربی فضای رسانه ای امپراطوری دنیا، معاندین ایجاد شد تا فضای حق در جامعه ایجاد نشود و حقایق را وارونه نشان دادند.

امام جمعه رابر ادامه داد:  به فضل الهی در این ۴۴سال انقلاب اسلامی فتنه گران ما  از این ملت رشید و همیشه در صحنه سیلی و شکست  خورده اندو از این من به بعد هم به فضل الهی شکست خواهند خورد.

وی با گرامیداشت ۱۳دیماه سالروز سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:  غم و داغ ما از فراق شهید سلیمانی سه ساله می‌شود.

خطیب جمعه رابر با اشاره به برنامه های سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، در جای جای شهرستان از جمله گنجان، هنزا، قنات ملک و رابر گفت:  ۱۴دیماه به میزبانی عشایر استان کرمان مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در  مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه موقت آسمینون: دشمن شناسی و زمان شناسی از مولفه های بصیرت است

, امام جمعه موقت آسمینون: دشمن شناسی و زمان شناسی از مولفه های بصیرت است,
,

ظهر امروز (۹ دی ماه) حجت الاسلام محمد جعفری در خطبه های نماز جمعه آسمینون، ضمن گرامیداشت دهه مقاومت و بصیرت، گفت: وصیت نامه حاج قاسم درس نامه بصیرت و ایستادگی است و با سیری در بصیرت یابی شهید  سلیمانی به وضوح خواهیم دید که شهید سلیمانی در همه زمینه ها بصیر بودند.
 
امام جمعه موقت آسمینون خاطرنشان کرد: اسلام‌ شناسی، دشمن شناسی و زمان شناسی سه مولفه های اصلی بصیرت شناسی است و البته یکی از ارکان زمان شناسی داشتن آگاهی تاریخی و فعال بودن حافظه تاریخی است.
 
وی تاکید کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی حجت الهی در دوره بصیرت یابی انقلابی است.
 
حجت الاسلام جعفری حماسه ۹ دی را روز بصیرت یابی و معرفت یابی برشمرد و اظهار کرد: پیش از این بهمن، ماهی بود که نسل‌های مختلف ملت ایران با یادآوری و بازخوانی رویداد هایی که به حماسه ۲۲ بهمن منتهی می شد در دوره ای فشرده از معرفت یابی انقلابی قرار می‌گرفتند.
 
خطیب موقت نماز جمعه آسمینون ادامه داد: ملت ایران در ماه پیروزی انقلاب با تقویت حافظه تاریخی خود بصیرت شان را جلا داده و با یادآوری ایام الله، سیر اهداف مقدس انقلاب را از شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی و آرمان بزرگ ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی را مرور می کردند.
 
وی عنوان کرد: با پیچیده شدن جبهه نبرد حق و باطل و آغاز جنگ ترکیبی و همزمان با آن ورود ملت نستوه ایران به گام دوم انقلاب دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در نظام رتبه بندی حضرت حق آغاز شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه انار: در سال 88 تمام کفر در برابر اسلام ایستاد

, امام جمعه انار: در سال 88 تمام کفر در برابر اسلام ایستاد,
,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان انار با اشاره به فتنه ۸۸ و سالروز میثاق امت با ولایت افزود: در سال 88 تمام کفر در برابر اسلام ایستاد و نتوانست کاری کند.

وی افزود: آمریکا و همدستانش کودتاهای مخملی که یک شیوه مدرن انقلاب است  را  در چند کشور تجربه کرده بودند  و ایران چهارمین مورد بود در گرجستان اوکراین و ایران کودتا در بستر انتخابات اتفاق افتاد؛ برای هر انقلاب یک رنگ انتخاب کردند.

خطیب جمعه انار بیان کرد: معترضین با تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت به کودتا پرداختند؛ در هرسه کشور کودتاچیان شعارهایی دادند که مردم باآنها هم صدا شوند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به نتیجه اغتشاشات گفت: اغتشاشات سال ۸۸ باعث  تشدید بزرگترین تحریمها بر علیه کشور، عدم حضور در بازار های بزرگ تجاری شد و بیش از 62میلیارد دلار به کشور آسیب زدند.
 

,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه فهرج: دی، دوره یک ماهه بصیرت یابی انقلابی است

, امام جمعه فهرج: دی، دوره یک ماهه بصیرت یابی انقلابی است,
,

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به مناسبت های دی ماه گفت: بهمن دوره معرفت یابی انقلابی و دی ماه را نیز میتوان دوره یک ماهه بصیرت یابی انقلابی نامید.

وی افزود: تقارن زمانی حماسه ۹ و ۱۳ دی با ارتحال عمار انقلاب مرحوم آیت الله مصباح یزدی در ۱۲ دی سال ۹۹ رویداد بصیرت یابی انقلابی را تاکید بیشتری بخشید.

امام جمعه فهرج اضافه کرد: بصیرت در فرهنگ اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی یعنی قدرت تشخیص حق از باطل و موضع و اقدام مناسب و بهنگام بنفع جبهه حق.قدرت بصیرت تا آنجا اهمیت دارد که به بیان امیرالمومنین علی علیه السلام آدم کر باشد بهتر است از اینکه بی بصیرت باشد.

آقاملایی تصریح کرد: از لحاظ محاسبات تاریخی و تجربه میدانی نیز از شروع انقلاب اسلامی، هر چه در بردار زمان پیش می رویم بصیرت ضروری تر می شود چرا که میدان مبارز و تقابل دو جبهه حق و باطل دائما در حال پیچیده و پیچیده تر شدن است و دشمن، میدان جنگ را تبدیل به عرصه جنگ ترکیبی نموده است که محور و پایه اصلی آن جنگ شناختی و جنگ اراده هاست.

وی گفت: انقلاب ما محدود به ایران نیست؛ انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داری حضرت حجت (ارواحنا فداه) است.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه قلعه گنج: ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران است

, امام جمعه قلعه گنج: ۹ دی نماد بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران است,
,

حجت الاسلام احمدی نیک امام جمعه شهرستان قلعه گنج در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: انقلاب رنگی یا کودتای مخملی یک شیوه مدرن براندازی است که در بستر جنگ نرم انجام می شود و در سال‌های اخیر آمریکایی‌ها به کمک متحدین اروپایی خود انقلاب رنگی یا کودتای مخملی را در کشورهای گرجستان و اوکراین و قرقیزستان در بستر انتخابات انجام دادند که دقیقاً در فتنه ۸۸ می خواستند در ایران این کودتا را اجرا کنند.

خطیب جمعه قلعه گنج افزود: حماسه ۹ دی به نمادی از بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی و مسئولیت شناسی و ولایت مداری به رهبری تبدیل شد و تمامی محاسبات و برآورد های دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را بر هم زد و حرکت انقلاب اسلامی را ساخت.

,
,
,

امام جمعه بافت: بصیرت در گفتمان انقلاب اسلامی یعنی قدرت تشخیص حق از باطل

, امام جمعه بافت: بصیرت در گفتمان انقلاب اسلامی یعنی قدرت تشخیص حق از باطل,
,

حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شهرستان بافت در خطبه های این هفته نمازجمعه ضمن گرامیداشت ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: امروز روز با عظمتی است؛ 9 دی در سال 88 یکی از روز های ماندگار است یوم الله و روز خداست؛ روز خدا آن روزی است که خدا قدرت نمایی می‌کند.

وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و تجربه میدانی که الان ما داریم ما هرچه جلو تر می‌رویم ضرورت بصیرت بیشتر می‌شود و میدان مبارزه حق و باطل هر روز به یک شکل است یک روز جنگ نظامی 8 ساله بود یک روز جنگ اقتصادی بود.

حجت الاسلام محمد زاده در ادامه گفت: امروز جنگ ما با دشمن جنگ ترکیبی و جنگ شناختی است یعنی دشمن بدون اینکه ما متوجه بشویم باور های ما را تغییر میدهد  و بدتر از جنگ نظامی است در جنگ نظامی ما وقتی که مورد هدف دشمن قرار می‌گیریم شهید می‌شویم یک نفر از جبهه حق کم می‌شود ولی در جنگ شناختی شخص شهید نمی‌شود بلکه از جبهه حق یک نفر کم و به جبهه باطل یک نفر اضافه می شود.

 محمد زاده در ادامه گفت: در مقابله با دشمن راه وسط وجود ندارد یا حق یا باطل در مبارزه با دشمن یا باید قوی بشویم یا تسلیم که ما هیچ گاه به تسلیم فکر نمی‌کنیم و خداوند به ما مژده پیروزی داده است در جنگ شناختی یکی از اهداف دشمن این است که امید را از مردم بگیرید و جبهه پیاده نظام دشمن هم در داخل مرتب دشمن را کمک می‌کند ولی حزب الله پیروز است سختی دارد و باید صبر کنیم؛ صبر و بصیرت نداشته باشیم نمی‌توانیم کنار علم ولایت بایستیم.


امام جمعه شهرستان بافت در پایان اظهار کرد: امروز بزرگترین وسیله ای ک هدر  دست دشمن قرار گرفته و علیه ما کار می‌کند رسانه است با رسانه دروغ پردازی می‌کند شایعه پراکنی می‌کند حقایق را تحریف می‌کند شخصیت های ما را ترور شخصیتی می‌کند لذا ماباید در مقابل دشمن هم با دست و قدرت فیزیکی ایستادگی کنیم و هم با زبان که قدرت نرم و جهاد تبیین است.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه راور: امروز تلاش دشمنان موریانه ای کردن ستون انقلاب یعنی جایگاه رهبری است

, امام جمعه راور: امروز تلاش دشمنان موریانه ای کردن ستون انقلاب یعنی جایگاه رهبری است,


حجت‌الاسلام علی زمانی امام جمعه راور در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت: ۹ دی این شعار شما بود که هرکس بخواهد ذره ای با ولایت زاویه داشته باشد زیر پای مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز تلاش دشمنان قسم خورده برای موریانه ای کردن این ستون بی بدیل یعنی جایگاه رهبری است کسی که عالم را متحیر ساخته است.

امام جمعه راور در ادامه به ذکر دلایلی که امروز صهیونیست رهبری را نشانه قرار داده پرداخت و گفت: توانایی مثال زدنی رهبر معظم انقلاب اسلامی در بسیج کنندگی، مقاوم سازی و آگاهی بخشی جامعه در برابر تهدیدات و فتنه های داخلی و خارجی آنها را متحیر ساخته و خنثی سازی توطئه ها و فتنه های گذشته و عبور کشور از بحران ها و چالش ها به وسیله رهبری به شدت آنها را عصبانی کرده است.

حجت الاسلام زمانی مطرح کرد: نقش رهبری به عنوان عامل اصلی در هویت سازی الگوی اسلامی ایرانی، پیشرفت تقویت انسجام ملی، نقش ایشان در جهاد علمی و پیشرفت های علمی کشور آنها را به جنون کشانده است.

وی افزود: نقش رهبری در حفظ وحدت شیعه و سنی در کشور و منطقه و نقش آقا به عنوان برهم زننده موازنه قوا در منطقه به نفع انقلاب اسلامی، جبهه‌ مقاومت و کشورهای مستقل و مظلوم در برابر استکبار جهانی آنها را به کارهای مذبوحانه واداشته است.

وی ادامه داد: پرچم داری گفتمان مقابله با نفوذ آمریکا، سرعت بخشی به تغییر هندسه جهانی و انتقال آن از غرب به شرق، جلوگیری از نفوذ و پیاده سازی سیاست های استعمار غربی در منطقه که خط بطلانی بر استعمار آنها کشیده و فرهنگ سازی و گفتمان سازی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی جانشان را به لب آورده است
خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان فاریاب توسط حجت‌الاسلام گروهی امام جمعه اقامه شد.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه فاریاب: حذف ولایت فقیه نقشه دشمن است

, امام جمعه فاریاب: حذف ولایت فقیه نقشه دشمن است,


عباس گروهی امام جمعه فاریاب ضمن گرامیداشت حماسه نه دی و روز بصیرت بیان کرد: درفتنه ۸۸ و اتفاقات و فتنه هایی که در این سالها افتاده است دشمن ترفندهایی را دنبال می کرد و می کند، ترفند اول اینکه نقشه دشمن این بود که افراد بی بصیرت را جلو انداختند و اینها بلندگو دشمن شدند و گفتند که باید این نظام و انقلاب از بین برود خیلی تلاش کردند اما به جایی نرسیدند، نقشه دیگر اینها حذف ولایت فقیه بود، در همین اغتشاشات اخیر چقدر علیه ولایت خباثت نشان دادند و متاسفانه خیلی از خواص صدایی ازشان بلند نشد.


حجت الاسلام گروهی اظهار کرد: نقشه سوم حذف اسلام و دین است، دشمن این نقشه ها را کشید ولی به جایی نرسیدند، امروز بصیرت مردم سبب شده است تمام نقشه های دشمن نقش بر آب شود، خیلی هزینه کردند و تلاشهای فراوانی انجام دادند اما بصیرت مردم نگذاشت کارشان پیش برود.

خطیب نماز جمعه فاریاب به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: شهادت حاج قاسم و مکتب و راه ایشان خیلی مهم است، حاج قاسم را خیلی از مردم دوست دارند قرآن می گوید اگر فردی دو چیز داشته باشد محبوب می شود آن دو چیز ایمان و عمل صالح است.
 
وی افزود: چه می شود که رهبری می فرمایند من حاج قاسم را هیچ وقت فراموش نمی کنم کدام حاج قاسم، همان که قهرمان جبهه مقاومت بود آن کسی که طومار داعش را در هم پیچید، فلسطین را راهنمایی کردو دستش را پر کرد، عراق، لبنان و سوریه را نجات داد.


حجت الاسلام گروهی عنوان کرد: به گفته خود آمریکایی ها با آنچه که هزینه کردند نتوانستند کاری کنند، هفت تریلیون دلار هزینه کردند اما بازهم با تدابیر سردار سلیمانی از منطقه خارج شدند و نتوانستند اهداف خود را در سوریه و عراق و.... پیاده کنند.

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه رفسنجان: خدمات دولت در غبار غلیظ تورم دیده نمی شود

, امام جمعه رفسنجان: خدمات دولت در غبار غلیظ تورم دیده نمی شود,


 حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فتنه ۸۸ ، افزود: برخی حاضر نشدند یک مورد از کسانی که آمدند و فتنه ۸۸ را شکل دادند محکوم کنند.

وی بیان کرد: یکی از پرتکرار ترین و پرشمارترین توصیه شهدا ابتدا مسئله پشتیبانی از ولایت فقیه و دوم بحث حجاب است.

وی تصریح کرد: کسانی که حجاب خود را رعایت نمی کنند دشمن شهدا هستند، در وصیت نامه های شهدا به موضوع حجاب تاکید فراوان شده است.

حجت الاسلام عسکری گفت: بی بصیرت های فتنه ۸۸ توسط دشمنان خارجی اغفال می شوند و سکوت آنها به نفع دشمنان نظام تمام می شود.

وی با اشاره به سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: شهیدسلیمانی برای ملت اسلامی و ایرانیان افتخار شد، تجلیل از شهدا تجلیل از اسلام و قرآن و ایستادن در مقابل ستم و ستمگری است.

خطیب نماز جمعه رفسنجان عنوان کرد: دنیا از اسم شهید سلیمانی می ترسد و در فضای مجازی حتی اسم آن را حذف می کند. باید با مکتب این شهید بزرگوار آشنا شویم و طبق فرمایشان رهبر انقلاب، مکتب سردار سلیمانی مکتب صداقت و اخلاص است امید است با تاسی به این شهید، مکتب او را احیا کنیم.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه از مجلس شورای اسلامی درخواست داریم نسبت به تورم افسار گسیخته توجه جدی داشته باشند، گفت: همه مراجع تقلید به ریاست مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوع تورم تذکر دادند.

وی افزود: بسیاری از خدمات و تلاش های نظام و دولت های گذشته و حال در غبار غلیظ تورم دیده نمی شود و خدمات دولت به کام مردم شیرین نمی آید.


انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه