اخبار داغ

نماینده کرمان و راور:

انقلابی که ریشه در عاشورای حسینی دارد به راحتی تسلیم فتنه‌گران نخواهد شد

انقلابی که ریشه در عاشورای حسینی دارد به راحتی تسلیم فتنه‌گران نخواهد شد
زاهدی گفت: انقلابی که صدها شهید و جانباز و آزاده داده و ریشه در عاشورای حسینی دارد به این راحتی تسلیم فتنه گران و زیاده خواهان نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم راور و کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "راه آرمان" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید حاج قاسم که در آستانه سالگرد شهادت او هستیم و شهدای امنیت و جبهه مقاومت گفت: از خداوند منان آرزو میکنیم که به ما توفیق دهد راه این شهدا را طی کنیم، شهدایی که برای دفاع از اسلام و ولایت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بپا خواستند و خون دادند تا آرمان های درخت انقلاب بارور شوند.

وی بیان کرد: در رابطه با ۹ دی همه میدانید که در سال ۸۸ پس از انتخابات ریاست جمهوری متاسفانه جریان فتنه ای در کشور شکل گرفت که البته از قبل انتخابات سازماندهی انجام داده بودند.

نماینده مردم راور افزود: این جریان فتنه با حمایت برخی کشورهای غربی و فضاسازی رسانه ای عوامل استکبار و صهیونیست و ارتجاع منطقه به حمایت از آنها به پا خواستند و تحت عنوان دروغ به عنوان تقلب در انتخابات ریاست جمهوری شبیه اغتشاشات اخیر با اعلان یک دروغ مردم و جوانان را به خیابان‌ها کشاندند و جسارتهای زیادی را در سال ۸۸ نسبت به باورهای دینی و اعتقادی ما کردند و حتی نسبت به عاشورا و بزرگان دین ما این اهانت ها را سر دادند.

وی مطرح کرد: قصه پر غصه ای بود در آن زمان به خصوص در عاشورا که اینها برخی از جاهایی را که به عشق آقا اباعبدالله و یارانش خیمه ها و موکب هایی را برپا کرده بودند آتش زدند، جسارت به مساجد و اماکن مذهبی کردند و شعارهای رادیکالی علیه دین و مذهب و نظام ما مطرح کردند.

زاهدی ادامه داد: مردم تا حدودی تحمل کردند تا شاید آنها به خود بیایند و دست از توطئه و فتنه بردارند اما وقتی دیدند دارند گستاخانه این توهین ها و جسارت هارا می کنند و حتی نسبت به تخریب اموال عمومی هیچ درنگی نمی‌کنند در ۹ دی سال ۸۸ به حمایت از اسلام، انقلاب و ولایت بپا خواستند و به خیابان آمدند.

وی گفت: این موج اقیانوسی مردم بصیر و فهیم و ولایتمدار و عاشق ایران که به صحنه آمدند و اعتراضات گسترده علیه فتنه کردند باعث شد که فتنه خاموش شود و ایادی استکبار در داخل و خود استکبار و عواملش در خارج به این جمع بندی برسند که با این ملت و انقلاب نمی شود شوخی کرد، انقلابی که صدها شهید و جانباز و آزاده داده و ریشه در عاشورای حسینی دارد به این راحتی تسلیم فتنه گران و زیاده خواهان نخواهد شد.

نماینده مردم راور بیان کرد: شبیه به آن در اواخر شهریور امسال با همان دروغ پردازی ها تا حدود دو ماه و نیم در کشورمان شکل گرفت و جالب است که استکبار جهانی و ایادی آن در خارج از کشور از جمله رژیم سعودی که شبکه ایران اینترنشنال و خود غربی ها شبکه منوتو را راه اندازی کردند و بسیاری از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی هر روز دروغ پردازی هایی را علیه نظام و انقلاب ارائه می دادند که بتوانند ذهن جوانان ما را مسخ کنند و آنها را نسبت به انقلاب بدبین کنند.

 وی ادامه داد: عدم همراهی ملت و جوانان کشور ما موجب شد که این توطئه هم خنثی شود لذا جا دارد که ما مسئولین که خود را خادم مردم می دانیم تمام تلاش خود را بکنیم که برای این ملت بصیر و فهیم کار و تلاش کنیم و بر مشکلات اقتصادی فائق آییم که این ملت احساس کند مسئولین واقعا خادم آنها هستند.

محمدمهدی زاهدی در پایان گفت: خواهش من این است که ۹ دی همه به میدان بیاییم و ۹ دی ۱۴۰۱ شبیه به ۹ دی ۱۳۸۸ شود و دشمن بفهمد این ملت همان ملت است، این امت همان امت با همان آرمان هاست هرچند که مشکلات اقتصادی دارد اما انقلاب و اسلام و وحدت ملی در کشور فراتر از موضوع اقتصادی است از دانش آموزان عزیز و دانشجویان گرانقدر جریان نخبگی کشور، علما، دانشگاهیان و فرهنگیان، بازار، کارگران عزیز همه و همه انشالله در مراسم ۹ دی در سراسر کشور شرکت میکنیم تا بار دیگر بیعت خود را با نظام، انقلاب و ولایت و دفاع از یکپارچگی کشورمان ایران عزیز به منصه ظهور و بروز برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه