اخبار داغ

عضو فقهای شورای نگهبان:

فتنه‌گران در سال ۸۸ از تدابیر رهبری تمکین نکردند/ ۹ دی حماسه ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است

فتنه‌گران در سال ۸۸ از تدابیر رهبری تمکین نکردند/ ۹ دی حماسه ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی است
آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، نصحیت، موعظه و تدبیر در این عرصه به خرج دادند؛ اما فتنه گران آن را تمکین نکردند، گفت: مسئله، مسئله تقلب در انتخابات نبود؛ چرا که تقلبی در این سطح محال است، مسئله، مسئله مقابله با نظام ولایی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه مقام معظم رهبری، نهم دی را حماسه نامیدند، به این معنی که این قیام، یک حرکتی بود که در آن غیرت و شجاعت موج می زد، گفت:  حقیقت آن بود که فتنه گران به مدت هشت ماه ایران و به ویژه تهران را با یک بهانه واهی دروغ دچار تشنج کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتخاباتی با حضور بسیار شکوهمند صورت گرفته بود ولیکن برخی به دلیل آنکه کاندیدای آنان رأی نیاورده بود، با اردوکشی خیابانی در صدد آن بودند که آنچه فردی را که می خواهند بر مسند بنشانند و این در حالی بود که کشور ما، کشور قانون است.

عضو فقهای شورای نگهبان ضمن اشاره به مطلب فوق افزود: تمام راه های قانونی به آنها پیشنهاد داده شد اما آنها تمکین نکردند و بر آن بودند که هر طور شده، ولو با قانون شکنی، خود را به مقصد برسانند و این اقدام با یک کشور قانون مدار سازگار نیست.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، نصحیت، موعظه و تدبیر در این عرصه به خرج دادند؛ اما فتنه گران آن را تمکین نکردند، عنوان کرد: مسئله، مسئله تقلب در انتخابات نبود؛ چرا که تقلبی در این سطح محال است، مسئله، مسئله مقابله با نظام ولایی بود و در این عرصه حل مشکلات به دست مردم صورت گرفت.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در این ایام مردم مقدسات نظام و عاشورا مقدس مردم مورد آسیب قرار گرفت، اظهار کرد:در آن ایام دو اردوگاه شکل گرفت، یکی اردوگاهی بود که در آن رژیم صهیونیستی و تمام ورشکستگان سیاسی، سلطنت طلبان، منافقین و غیره بودند و یک اردوگاه دیگر نیز، اردوگاه ولایتمداران و عاشقان نظام اسلامی بودند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: سرانجام مردم با حضور جانانه خود در نهم دی پرونده اتفاقات را یک سره کردند و فتنه گران را ناکام گذاشتند و این بود که یک حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی شکل گرفت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه