اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

جلوه‌ای از بصیرت مردمی توانست فتنه ۸۸ را خنثی کند

جلوه‌ای از بصیرت مردمی توانست فتنه ۸۸ را خنثی کند
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: در ۹ دیماه جلوه ای از بصیرت مردمی توانست فتنه ۸۸ را به طورکلی خنثی کند و هرچه مردم همراه تر و همگام تر و همدل باشند در صحنه های مختلف مطمئن باشید دشمن مایوس می شود و ما شاهد تکرار آنچه در ۸۸ دیدیم نخواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: در سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده رشید و عالی رتبه جبهه مقاومت ما انتظار و توقعمان همین است که هرچه جلوتر می رویم مراسم شهید حاج قاسم سلیمانی به خصوص به وسیله نسل جوان باشکوهتر از سال های قبل برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: دلیل عمده آن این است که حاج قاسم مردمی بود، خودش را وقف مردم کرد و برای خدمت به مردم آن هم در راهی که خدا برای او تعیین کرده بود گام برداشت، ۴۰ سال تلاش و مبارزه برای دفاع از ارزشهای اسلامی باعث شد به او لقب سردار دلها توسط مردم داده شد و کسی که بر دلها و قلوب مردم حاکم است و محبوب است مطمئنا هرچه جلوتر رویم مراسمها باشکوهتر برگزار خواهد شد.

,

امام جمعه کرمان با تاکید بر اهمیت نقش مردم در خنثی کردن فتنه ها توضیح داد: طبیعی است هرجا مردم در صحنه حضور داشته باشند دشمن هیچ حرکتی نمی تواند بکند و در طول تاریخ خنثی کننده حرکات دشمن خروش و هماهنگی و همراهی و همدلی مردم بود.

,

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی خاطرنشان کرد: در ۹ دیماه جلوه ای از بصیرت مردمی توانست فتنه ۸۸ را به طورکلی خنثی کند و هرچه مردم همراه تر و همگام تر و همدل باشند در صحنه های مختلف مطمئن باشید دشمن مایوس می شود و ما شاهد تکرار آنچه در ۸۸ دیدیم نخواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه