اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج:

۹ دی ماه؛ میثاق دوباره ملت و آزادی خواهان ایران با رهبر انقلاب بود

۹ دی ماه؛ میثاق دوباره ملت و آزادی خواهان ایران با رهبر انقلاب بود
مولوی عبیدالله شهیکی گفت: روز نهم دی ماه روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و لبیک و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام خمینی (ره) و رهبری بود و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبیدالله شهیکی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: طراحی دشمنان در فتنه 88 بر این اساس بود که آحاد ملت ایران را به جان هم بیاندازند تا از کشور و ملت ایران بهره برداری کنند که با راهنمایی های رهبر معظم انقلاب، دشمنان نتوانستند به هدف شوم خود برسند و در حقیقت نهم دی ماه، میثاق دوباره ملت و آزادی خواهان ایران با رهبر معظم ایران اسلامی بود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: نهم دی ماه، روز عزت، استقلال و بصیرت مردمی بود و در این روز مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلامی و آرمان انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای رسا و بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین بیاستد، ملت ایران در برابر آنها ایستادگی خواهند کرد.

وی ابراز کرد: نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت معرفی و به نام، یوم الله ماندگار در تاریخ ثبت شد و در این روز ماندگار و تاریخی ملت، دشمنان خدا را مأیوس و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان آیت الله امام خامنه ای را شاد کردند.

مولوی عبیدالله شهیکی با تأکید بر اینکه نهم دی ماه روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار شدن خشم ملت ایران در برابر این اهانت ها و حرمت شکنی ها عده ای مزدور نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج عنوان کرد: روز نهم دی ماه روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و لبیک و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام خمینی (ره) و رهبری بود و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی بیان کرد: در این روز مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خود جوش ده میلیونی مردم به تمام جهانیان نشان داده شد و مردم با این اقدام خود نشان دادند که دشمنان و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و فریب نیرنگ های دشمنان را نخواهند خورد.

مولوی عبیدالله شهیکی خاطر نشان کرد: مردم در روز نهم دی ماه نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه گران بر پا کرده اند، هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از رهبر واقعی که همان ولایت فقیه است بر می دارند، روز نهم دی ماه جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی است.

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه