اخبار داغ

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

۱۶ کرسی تلاوت قرآن در سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود/ افتتاحیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان

۱۶ کرسی تلاوت قرآن در سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود/ افتتاحیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی در کرمان
محسن روحی گفت: در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه‌های رسانه، شعر، تئاتر، کرسی تلاوت قرآن، تولید مستند، کلیپ، اجرای سرود و غیره برنامه‌های متعددی خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن روحی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه معتقدیم تمام اقدامات و برنامه های سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حیطه فرهنگی و هنری است، گفت: ممکن است نام کمیته ها متفاوت باشد اما تمامی فعالیت های در حال انجام در این زمینه در عرصه فرهنگی است.

مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: در این ایام بسیاری از مردم، دستگاه ها، موسسات و اماکن مختلف، فضاهای خود را برای اسکان و ارائه خدمات به زائرین قرار می دهند و این رویکرد همانند مراسم اربعین است و می توان گفت که این اتفاق، یک اتفاق بزرگ فرهنگی است.

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد ترویج مکتب سپهبد شهید سلیمانی بیان کرد: در کمیته فرهنگی و هنری، دستگاه های متعددی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، سازمان تبلیغات اسلامی و غیره عضو هستند و ما هماهنگ کننده فعالیت این دستگاه ها هستیم.

وی تصریح کرد: در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه های رسانه، شعر، تئاتر، تئاتر صحنه ای و خیابانی، افتتاحیه جشنواره تئاتر سردار آسمانی، روایت حبیب، برگزاری 16 کرسی تلاوت قرآن در سطح استان، برگزاری برنامه قرآنی در بیت الزهرا(س)، تولید مستند، کلیپ، اجرای سرود و غیره برنامه های متعددی خواهیم داشت.

روحی با بیان اینکه امسال محتوای موکب ها فرهنگی تر شده است، خاطر نشان کرد: برپایی موکب فرهنگی در حوزه بانوان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و غیره از دیگر برنامه های عرصه فرهنگی و هنری در ایام پیش رو است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه