اخبار داغ

نماینده مردم تهران:

هم‌افزایی دستگاه‌ها برای رفع آسیب‌های اجتماعی پایتخت ضرورت دارد

هم‌افزایی دستگاه‌ها برای رفع آسیب‌های اجتماعی پایتخت ضرورت دارد
رضوانی تصریح کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی دستگاه‌های مختلفی مسئولیت دارند که مدیریت شهری پایتخت می‌تواند برای رفع آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران دستگاه‌های مرتبط و دخیل در این حوزه را با یکدیگر هماهنگ کند و یک هم افزایی صورت دهد تا روند رفع آسیب‌های اجتماعی تسهیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با تهران پرس با اشاره به عملکرد مدیریت شهری پایتخت در حوزه رفع آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: در این زمینه هرچند گام‌هایی برداشته شده، اما به هیچ وجه در حد و قواره مدیریت شهری پایتخت نبوده است.

رضوانی بیان کرد: باتوجه به کثرت امکانات و سرمایه‌هایی که در اختیار مدیریت شهری وجود دارد توقع بسیار بالاتر از وضعیت فعلی است و حداقل انتظارمان این است که در مواردی که خیرین به صورت سازمان‌های مردم نهاد برای کاهش برخی از آسیب‌های اجتماعی قدم پیش می‌گذارند و بعضا سرمایه‌های انبوهی را در این زمینه اختصاص می‌دهند شهرداری تهران باید تمام و کمال آن‌ها را مورد حمایت قرار دهد و از آن‌ها پشتیبانی کند و از جهات مختلف تاثیر دهد تا این‌ها بتوانند در این زمینه نقش آفرینی کند.

نماینده مردم تهران در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی دستگاه‌های مختلفی مسئولیت دارند که مدیریت شهری پایتخت می‌تواند برای رفع آسیب‌های اجتماعی در کلانشهر تهران دستگاه‌های مرتبط و دخیل در این حوزه را با یکدیگر هماهنگ کند و یک هم افزایی صورت دهد تا روند رفع آسیب‌های اجتماعی تسهیل شود.

رضوانی با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های مربوطه با مدیریت شهری برای حل آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: اقداماتی که در هماهنگی بین دستگاه‌ها با یکدیگر صورت گیرد، طبیعتا نتایج بهتری در مقایسه با اقدامات تک رویه دستگاه‌ها خواهد داشت. ان شاءالله همه مسئولین در چارچوب قانون وظایف خود را در رابطه با آسیب‌های اجتماعی جدی بگیرند و سعی کنند مطابق قانون انجام و ظیفه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه