اخبار داغ

یادداشت؛

ریاکار و بزدل به سبک فرخ نژاد

ریاکار و بزدل به سبک فرخ نژاد
این کمال بی شرفی، بی صداقتی و سرشار از ریاکاری است که تمام و کمال از پول بیت المال، خود و خانواده ات ارتزاق کنید، چک دستمزد بازی خود را نقد کنید و با پشت کردن به همه چیز، بزدلانه شروع به فحاشی کنید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اعتراضات و نا آرامی های اخیر سیاسی اجتماعی کشور که باعث خسارات مالی و معنوی بسیاری به مردم، مراکز فرهنگی اقتصادی و به خصوص بازار شد، برخی بازیگران، سلبریتی ها و هنرمندنماها با جوزدگی و پیروی از شبکه های رسانه ای همچون ایران اینترنشنال، من و تو و رسانه های معاند نظام، شروع به اسکی کردن در زمین بازی دشمن کردند و متاسفانه برخی از نوجوانان و جوانانی که پیج ها و صفحات این سلبریتی ها را دنبال می کنند، بدون کسب اطلاعات کافی از موضوع و صرفا با دیدن استوری های این بازیگران، به خیابان ها آمده و شروع به اعتراض می کنند و برخی دیگر از این فرصت استفاده کرده، با ضربه زدن به اموال عمومی و ضرب و جرح نیروی های انتظامی، اعتراض را به اغتشاش تبدیل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

و این در حالی است که همان آقایان و خانم های سلبریتی در خانه های گرم و نرم خود نشسته اند و به فکر تمدید قرارداد بازی خود و یا پروژه جدیدی هستند تا پول و درآمد بیشتری از بیت المال به جیب بزنند!

,

نمونه اخیر این بازی رسانه ای مربوط به حمید فرخ نژاد است؛ فردی که سال هاست خانواده خود را برای زندگی به آمریکا فرستاده و خود نیز مدام در رفت و آمد به ینگه دنیا بوده است. مثل همیشه آقای بازیگر قصد رفتن به خارج از کشور را داشته که متوجه می شود پاسپورتش ضبط شده و ممنوع خروج شده است که با وساطت گذرنامه او آزاد و راهی آمریکا می شود؛ و جالبی ماجرا این است به محض اینکه پایش به خاک آمریکا می رسد، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود، شروع به عقده گشایی کرده و با توهین به رهبر انقلاب و ادبیاتی مبتذل شروع به بازی مستقیم در زمین یانکی ها می کند.

,

فرخ نژاد که در روزهای آخر حضور خود در ایران مشغول بازی در سریال «سقوط» بوده به محض دریافت دستمزد میلیاردی خود، کشور را ترک کرده و شروع به اراجیف بافی می کند. جالب تر اینجاست که او در این سریال نقش یک نیروی امنیتی اطلاعاتی را بازی کرده که قرار است دختر کردی را که اسیر داعش شده، آزاد کنند.

,

بسیاری با انتقادهای شدید به رفتار منافقانه و سراسر تزویر فرخ نژاد، او را فردی سست عنصر، بزدل، ریاکار و فرصت طلب خطاب می کنند که با وجود بازی در نقش مامور امنیتی و گرفتن کامل دستمزد خود، زیر میز بازی می زند و شروع به لگدپرانی می کند؛ اما برخی دیگر معتقداند که فرخ نژاد صرفا یک بازیگر است و ممکن است هر نقشی را بازی کند و نباید به او خرده گرفت که چرا تو که به نظام و حکومت اعتراض داری و رهبرش را دیکتاتور خطاب می کنی، در چنین نقشی بازی کرده ای!

,

اما نکته ماجرا اینجاست که اگر نقش مهم و خطیر مسئولیت اجتماعی فرخ نژاد به عنوان یک چهره شناخته شده را کنار بگذاریم، به عنوان یک انسان دارای عقیده، بر فرض که مخالف سرسخت این نظام و حکومت هستید، این کمال بی شرفی، بی صداقتی و سرشار از ریاکاری است که تمام و کمال از پول بیت المال، خود و خانواده ات ارتزاق کنید، چک دستمزد بازی خود را نقد کنید و با پشت کردن به همه چیز، بزدلانه شروع به فحاشی کنید!

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه