اخبار داغ

امیر هادیان:

دشمن بدنبال تغییر تغییر سبک زندگی و شیوه رفتاری افراد است

دشمن بدنبال تغییر تغییر سبک زندگی و شیوه رفتاری افراد است
جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به مؤلفه‌های جنگ شناختی گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی در بستر رسانه و فضای مجازی و با بهره‌گیری از شاخصه‌های جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال تسلط بر اذهان و افکار عمومی و تغییر سبک زندگی و شیوه رفتاری افراد در جامعه اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه بصیرت‌افزایی کارکنان وظیفه این نیرو که ظهر امروز در ستاد نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: در راستای ساخت تمدن نوین اسلامی، خانواده به‌عنوان مهمترین رکن تشکیل‌دهنده جامعه نقش محوری دارد.

امیر هادیان با اشاره به اینکه فرهنگ، اقتصاد، تاریخ، سیاست و… همه در ایجاد تمدن نوین اسلامی موثرند، افزود: در کنار تمام این مؤلفه‌های تمدن‌ساز، مهم‌ترین رکن خانواده است.

وی با تأکید بر اینکه باید در راستای ایجاد خانواده‌ای سالم و متأثر از سبک زندگی قرآنی تلاش کنیم، گفت: امروز خانواده‌های ما در معرض تهدید دشمنان هستند؛ از این‌رو باید در حوزه باورها و پذیرش ارزش‌های مکتب اسلامی و داشته‌های مادی، معنوی و توان دفاعی و بازدارندگی کشور اطلاعات لازم در اختیار مردم قرار گیرد و با روشنگری و تبیین دستاوردهای فناورانه از سیاه‌نمایی جبهه استکبار علیه کشور ممانعت شود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی امروز با پشتوانه مردم عزیز و نیروهای مسلح از ۴۴ سال تهدیدات سخت و نرم دشمنان عبور کرده است و تلاش می‌کند تا با همین پشتوانه ملی و مردمی بستر شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را ایجاد کند.

امیر هادیان سپس با اشاره به مؤلفه‌های جنگ شناختی عنوان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی در بستر رسانه و فضای مجازی و با بهره‌گیری از شاخصه‌های جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال تسلط بر اذهان و افکار عمومی و تغییر سبک زندگی و شیوه رفتاری افراد در جامعه اسلامی هستند.

جانشین فرمانده نهاجا اضافه کرد: در این مدل جنگ دیگر نیازی به تصرف سرزمین کشور مقابل نیست، بلکه تنها کافی است دشمن کاری کند که مردم سرزمین مقابل، آن‌گونه که او می‌خواهد فکر و عمل کنند و این یعنی تغییر در هویت یک ملت که در صورت تحقق این تغییر می‌توان گفت دشمن به اهدافش رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه