اخبار داغ

برخورد با گرانی و احتکار دارو؛

داروخانه‌ها زیر ذره بین تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی رفتند

داروخانه‌ها زیر ذره بین تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی رفتند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی گفت: ضمن انجام بازرسی‌های میدانی از داروخانه‌ها و انبارهای دارویی، برخورد سریع قانونی با تخلفات احتمالی علی‌الخصوص گرانفروشی و احتکار دارو در محل صورت می‌پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نجف‌زاده در گفت‌وگو با اروم‌نیوز، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی در راستای سیاست‌های دولت و به دنبال گزارش‌های واصله در خصوص احتکار و گرانی و عرضه خارج از شبکه دارو اقدام به نظارت بر اقدامات داروخانه‌ها در استان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز،,
وی تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی همچنین به منظور جلوگیری از افزایش مشکلات بیماران در زمینه تهیه دارو از روز گذشته اقدام به اجرای طرح ویزه نظارت بر داروخانه‌ها در جهت ایجاد هماهنگی در خدمت‌رسانی به مردم و پیشگیری از نابه‌سامانی‌ها در عرضه دارو شده است.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برخورد قاطع و بازدارنده با تخلفات مربوط به این حوزه با سازمان‌های مربوطه از دیگر اقدامات این طرح است، افزود: به منظور نظارت بر وضعیت عرضه دارو در این طرح با راه‌اندازی گشت‌های مشترک و با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط و بازرسان دانشگاه علوم‌پزشکی استان ضمن انجام بازرسی‌های میدانی از داروخانه‌ها و انبارهای دارویی، برخورد سریع قانونی با تخلفات احتمالی علی‌الخصوص گرانفروشی و احتکار دارو در محل صورت می‌پذیرد.
,
 
,
وی در پایان از امادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارشات مردمی خبر داد و از شهروندان درخواست کرد به منظور اجرای هر چه بهتر این طرح در صورت مشاهده هرگونه تخلفات مربوط به این حوزه  را از طریق شماره 135 به سازمان تعزیرات حکومتی و یا ازطریق تلفن 190 دانشگاه علوم پزشکی ستان گزارش کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه