اخبار داغ

خواستن توانستن است؛

ساخت کولر آبی با وسایل دورریختنی/ عدم حمایت مسئولان مانع عزم جزم "بانوی خاشی" نشد

ساخت کولر آبی با وسایل دورریختنی/ عدم حمایت مسئولان مانع عزم جزم "بانوی خاشی" نشد
بانوی نخبه خاشی در حالی فعل "خواستن توانستن است" را صرف کرد که عدم حمایت جامع و کامل مسئولان نتوانست خللی در اراده وی وارد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گلناز کیهازهی بانوی نخبه خاشی در گفت و گو با عصرهامون، بیان کرد: پس از اتمام تحصیل در مقطع کارشناسی با بالاترین نمرات و دانشجوی برتر در سطح دانشگاه برحسب علاقه به تحقیق و مطالعه در راستای ابتکار چیزهای جدید برآمدم که منجر به ساخت کولر آبی با مواد دور ریز شد.

وی افزود: پس از ساخت این ابتکار و مراجعه به نهادهای مختلف از جمله پارک علم و فناوری استان و همچنین مسؤلین شهرستان های خاش و تفتان متاسفانه هیچ حمایتی از سوی مسئولین صورت نگرفت و ابتکار من را اتلاف وقت تلقی کردند.

این بانوی نخبه خاشی با ابراز گلایه از عدم حمایت از سوی متولیان امر، تصریح کرد: عدم حمایت مسئولین هرگز نتوانست در عزم راسخ من برای موفقیت خللی ایجاد کند و پس از قبولی در آزمون کارشناسی ارشد در استان کرمان و شرکت در جشنواره آراء ابتکار بنده در زمره برترین ابتکارات قرار گرفت و گواهینامه ثبت دریافت کردم.

کیهازهی از انعقاد قرار داد با دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در راستای ساخت ایده کولر آبی با دورریزها خبر داد و گفت: این کولر با مواد بسیار ساده ساخته می شود که هزینه چندانی در بر ندارد و با کمتر از یک میلیون تومان می توان وسایل مورد نیاز را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در عرصه های مختلف علمی پژوهشی، هنر و صنایع دستی و عضویت در انجمن شعر و ادب شهرستان خاش موفق به کسب لوح تقدیر شده است، بیان کرد: در طول دوران تحصیل و تلاش در عرصه علم و یادگیری که منجر به قبولی بنده  در مقطع دکترا رشته تخصصی مدیریت آموزشی شد، سازمان سنجش این قبولی را برایم لغو و هیچ مسؤلی پیگیر این موضوع نشد.

کیهازهی اظهار کرد: با همه توانایی هایی که در عرصه علم و دانش طی سالهای تحصیل کسب کرده ام متأسفانه هنوز بیکار هستم و حتی برای خرید خدمت اداره آموزش و پرورش هم با داشتن امتیازات فراوان بنده را قبول نکرده است.

وی در پایان از مسئولین خواست تا نخبگان، فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها و مخترعین را دریابند و استعدادهای آنان را نادیده نگیرند چرا که پیشرفت جامعه و به تبع آن کشور در گرو صاحبان علم و دانش است و بی توجهی به نخبگان چیزی جز جامعه ای بیسواد و ناکارآمد در پی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه