اخبار داغ

اولاف شولتز:

اقدامات ناتو نباید به رویارویی مستقیم با روسیه منجر شود

اقدامات ناتو نباید به رویارویی مستقیم با روسیه منجر شود
صدراعظم آلمان در یادداشتی نوشت: «اقدامات ناتو نباید به رویارویی مستقیم با روسیه منجر شود ولی ما مصصم به دفاع از هر وجب از قلمرو ناتو در برابر هرگونه تهدید بالقوه هستیم».
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولاف شولتز صدراعظم آلمان معتقد است که اقدامات ناتو نباید به رویارویی مستقیم با روسیه بیانجامد.

همزمان با ادامه فشارهای کشورهای غربی علیه روسیه در قبال جنگ اوکراین، صدراعظم آلمان یک یادداشت برای نشریه آمریکایی «فارین افرز» نوشت و مواضع برلین را تشریح کرد.

«اولاف شولتز» در این یادداشت تصریح کرد: «اقدامات ناتو نباید به رویارویی مستقیم با روسیه منجر شود ولی ما مصصم به دفاع از هر وجب از قلمرو ناتو در برابر هرگونه تهدید بالقوه هستیم».

صدراعظم آلمان با ادعای اینکه اثرگذاری تحریم‌های روسیه در حال افزایش است، نوشت: «این تحریم‌ها باید برای مدت طولانی حفظ شود. هیچ چیزی به اندازه تحریم‌های بی سابقه علیه روسیه، قدرت اتحادیه اروپا و ناتو را نشان نمی‌هد».

وی با محکوم کردن مواضع روسیه افزود: «الحاق غیرقانونی اراضی اوکراین را نخواهیم پذیرفت و آماده توافق بر سر تمهیدات دستیابی به یک راهکار مسالمت آمیز هستیم».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه