اخبار داغ

ادعاهای دبیر مجمع اسکواش درباره اتفاقات امروز مجمع

قاضی زاده: از وزارت ورزش تماس گرفتند و گفتند عزیزی پور حق شرکت در انتخابات را ندارد

قاضی زاده: از وزارت ورزش تماس گرفتند و گفتند عزیزی پور حق شرکت در انتخابات را ندارد
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش گفت: از وزارت ورزش تماش گرفتند و تاکید کردند عزیزی پور حق شرکت در انتخابات را ندارد.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاضی زاده دبیر مجمع اسکواش درباره اتفاقات امروز مجمع اظهار داشت: با توجه به این که هر ۳ کاندیدای اسکواش برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت شده بودند، براساس اساسنامه دعوت نامه ها را به اعضای مجمع برای معرفی ۳ کاندیدا ارسال کردیم و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: بعد از این که مجمع به صورت رسمی آغاز شد، رابطی از سوی حراست وزارت ورزش و جوانان با من تماس گرفت و گفت امیر عزیزی پور صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات تایید نشده و حق شرکت در انتخابات را ندارد. این در حالی بود که طبق مقررات آی دی برای این کاندیدا صادر و برنامه انتخاباتی وی نیز بین اعضای مجمع توزیع شده بود. بنابراین با اجازه ای که از رییس مجمع گرفتم با احترام به قوانین این موضوع را در مجمع مطرح کردم.

,

قاضی زاده ادامه داد: ۳ هفته قبل از برگزاری مجمع صلاحیت وی برای شرکت در انتخابات تایید شده بود. حال این که در لحظه آخر چنین تصمیمی گرفته شده ما پاسخگو نیستیم  و باید طبق قانون عمل می کردیم. پروسه دعوتنامه ها براساس اساسنامه انجام شده بود و ۵۱ نفر در مجمع حضور داشتند.

,

دبیر مجمع تصریح کرد: تلاش ما برگزاری مجمع انتخابات بود اما در مرحله دوم که نفرات زیادی مجمع را ترک کردند چون از حدنصاب کمتر بود، مجمع از حدنصاب افتاد و به ۱۵ روز دیگر موکول شد.

,

وی افزود: به اعتقاد من اعضا نباید مجمع را ترک می کردند، می توانستند رای ندهند و یا حتی رای سفید بدهند، خروج راه حل خوبی نبود.

,

دبیر مجمع خاطرنشان کرد: برابر اساسنامه ۱۵ بعد مجددا فراخوان‌ خواهیم داد که امیدوارم در ۱۵ روز بعد مشکلات حل شود. اسکواش از این که بلاتکلیف بماند متزلزل می شود و تا زمانی که رییس برای این فدراسیون انتخاب نشود، مشکل بلاتکلیفی حل نمی شود.

,

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا امیر عزیزی پور می تواند دوباره در انتخابات شرکت کند یا خیر؟ اظهار کرد: براساس اساسنامه وظیفه داریم استعلام را انجام دهیم تا در ۱۵ آینده ببینیم وی می تواند دوباره در انتخابات شرکت کند یا خیر، امیدوارم مشکل حل شود‌.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه