اخبار داغ

رد صلاحیت در روز مجمع!

انتخابات اسکواش| اتفاق حیرت انگیز در مجمع؛ نام یک کاندیدا را خط زدند/ ترک آکادمی از سوی اعضا؛ انتخابات لغو شد

انتخابات اسکواش| اتفاق حیرت انگیز در مجمع؛ نام یک کاندیدا را خط زدند/ ترک آکادمی از سوی اعضا؛ انتخابات لغو شد
در یک اتفاق حیرت انگیز در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش، نام یک کاندیدا را خط زدند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون اسکواش با حضور ۴۹ نفر از مجموع ۵۴ اعضای مجمع، از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز و با حدود نیم ساعت تاخیر در سالن استاد فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک صورت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سیدمحمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان به همراه سیدمناف هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک و محسن خمارلو، سرپرست فدراسیون اسکواش در این مجمع انتخاباتی با رقابت ۲ کاندیدا برای تصدی کرسی ریاست حضور داشتند.

,

در حالی که پیش از این صلاحیت امیر عزیزی‌پور، بابک فقیر و پیروز هاشمی‌ارس از سوی نهادهای نظارتی احراز شده بود، دقایقی پس از آغاز مجمع انتخاباتی نام وی از روی وایت‌برد اسامی کاندیداها پاک شد و دبیر مجمع این خبر را اعلام کرد که واکنش وی را به همراه داشت.

,

دبیر مجمع مدعی شد که تاییدیه وی نیامده و در این میان برخی اعضای مجمع گفتند دیگر نیازی به ما نیست و خودتان باید تصمیم بگیرید. عزیزی‌پور گفت: خداراشکر فقیر قبل از انتخابات انصراف نداده، بازی کردن با من مشکلی ندارد و ما جامعه فهیمی هستیم. عزت‌مان از این حرف‌ها بالاتر است.

,

برخی از نماینده ورزشکاران از مجمع خروج کردند و برخی اعضای دیگر هم علی‌رغم خواهش‌های عزیزی‌پور، مجمع را ترک کردند.

,

,

حدنصاب برای برگزای مجمع ۳۶ نفر بوده که اعضای حاضر پس از ترک مجمع توسط ۱۶ نفر، اعضای حاضر ۳۸ نفر شدند. در ادامه 4 نفر دیگر نیز مجمع را ترک کردند تا تعداد حاضرین به 34 نفر برسد. بدین ترتیب مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش از رسمیت افتاد و انتخابات لغو شد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه