اخبار داغ

سعید جلیلی در رشت:

وقتی قدرتمندانه پشت خیمه دشمن برسید تزویر وارد میدان می شود/ ملت ایران عامل شکست تحریم های دشمنان

وقتی قدرتمندانه پشت خیمه دشمن برسید تزویر وارد میدان می شود/ ملت ایران عامل شکست تحریم های دشمنان
“سعید جلیلی” نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه وقتی قدرتمندانه پشت خیمه دشمن برسید و زمانی که زور کارساز نباشد تزویر وارد میدان می شود و ۲۵۰ شبکه ماهواره ای تاسیس می شود، گفت: این شبکه ها برای ایجاد تردید تاسیس می شود و تمام توان خود را به کار می گیرد تا نسلی که موفقیت های کشور را ایجاد کرد تکرار نشود و تمامی اقدامات در فضای مجازی بر پایه ایجاد چنین تردیدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سعید جلیلی شامگاه یکشنبه در اجتماع مردمی ایران قوی با موضوع پاسداشت شهدای مدافع امنیت در تالار مرکزی رشت با اشاره به تحلیل شرایط فعلی کشور و چرایی بروز حوادث دو ماه اخیر اظهار کرد: از زمانی که ملت ایران با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد میدان شد، قدرت های دنیا تمام تلاش خود برای نابودی آن را به کار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اقدامات تروریستی و تجزیه طلبانه اوایل انقلاب گفت: ۱۷هزار نفر از مردم ما اعم از مسئولان، ائمه جمعه و مردم عادی در جریان ترور شهید شدند و پس از آن نیز جنگ به مدت ۸سال بر کشور تحمیل شد و سهم گیلان از آن سالانه هزار شهید بود.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمنان تحریم های سخت اقتصادی با عنوان راهبرد فشار حداکثری بر ملت ایران تحمیل کردند افزود: ندادن پانسمان زخم برای بیماران پروانه ای تا سایر موارد از جمله اقدامات خصمانه دشمنان است اما سال گذشته نیز در موضع گیری رسمی اعلام کردند که فشار حداکثری علیه ملت ایران شکست خورده است.
,
 
,
دشمن هرچه که دارد را علیه ملت ایران به کار گرفت
, دشمن هرچه که دارد را علیه ملت ایران به کار گرفت,
 
,
جلیلی با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان وارد میدان مبارزه شد و هر چه که داشت علیه ملت ایران به کار گرفت خاطرنشان کرد: یکی از بانک های اروپایی به خاطر برقراری فعالیت اقتصادی با ایران ۸ میلیارد دلار جریمه شد.
,
 
,
وی با اشاره به علت شکست فشارهای حداکثری دشمنان انقلاب بیان کرد: ملت ایران عامل شکست تمامی فشارها و تحریم های دشمنان است و آنها در محاسبات خود ایران مملو از ایمان و آرمان را نیاوردند و نمی دانستند چنین ملتی چه فرصتی ایجاد می کند و چه قدرتی دارد.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ملت ایران می ایستد و نمی ترسد و پیشرفت می کند ادامه داد: دشمن ابتدا تمرکز خود را روی مسائل نظامی گذاشت اما دید کشوری که زمانی محتاج خرید سیم خاردار بود امروز به نقطه ای رسیده که دشمنان می گویند نگرانیم ایران سلاح های پیشرفته به سایر کشورها بفروشد.
,
 
,
جلیلی تصریح کرد: دانشمند مومن، فیزیکدان و نماز شب خوان مانند شهیدان شهریاری و فخری زاده دانش هسته ای را ایجاد کردند و بر خلاف القای ترس دشمنان، پیشرفت و عزت را برای مردم به ارمغان آوردند.
,
 
,
زمانی که زور دشمن کارساز نباشد تزویر را وارد میدان می کند
, زمانی که زور دشمن کارساز نباشد تزویر را وارد میدان می کند,
 
,
وی با بیان اینکه وقتی قدرتمندانه پشت خیمه دشمن برسید و زمانی که زور کارساز نباشد تزویر وارد میدان می شود و ۲۵۰ شبکه ماهواره ای تاسیس می شود افزود: این شبکه ها برای ایجاد تردید تاسیس می شود و تمام توان خود را به کار می گیرد تا نسلی که این موفقیت ها را ایجاد کرد تکرار نشود و تمامی اقدامات در فضای مجازی بر پایه ایجاد چنین تردیدی است.
,
 
,
دشمن امروز نگران تکرار نسل مدافعان حرم است
, دشمن امروز نگران تکرار نسل مدافعان حرم است,
 
,
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: روزی که اوباما کاخ سفید را ترک می کرد اذعان داشت که در سوریه موفق نشد و دلیل آن هم حضور ایران در آنجا بود. دشمن امروز نگران تکرار نسل مدافعان حرم است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در طول تاریخ نیز دشمن پس از ناامیدی از فشارها، به تزویر و خدعه روی می آورد و زمانی که از این هم ناامید می شود به غارتگری روی می آورد بیان کرد: زمان امیرالمؤمنین(ع) نیز به سرزمین های ایشان شبیخون زدند تا القای ناامنی کنند و این نشانه استیصال آنها است.
,
 
,
جلیلی ادامه داد: امروز دشمن گزینه ای روی میز ندارد و همان فرمول تاریخی را تکرار و القای ناامیدی و ناامنی می کند اما این اقدامات دشمن نشانه استیصال و نبود گزینه روی میزشان است.
,
 
,
وی با بیان اینکه کسی که با تحریم به نتیجه نرسیده امروز به فحاشی و هتاکی روی آورده و همین امر نشانه شکست فاحش اوست گفت: دشمن دچار خطای محاسبات همیشگی شده و فکر می کند اگر در گذشته القای ناامنی جواب داده همان استراتژی امروز نیز جواب می دهد.
,
 
,
شهدا رمز قدرت ملت ایران هستند
, شهدا رمز قدرت ملت ایران هستند,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: امروز دهه هشتادی های ایران شهیدان عجمیان و الله وردی هستند که با تمام وجود خود در برابر دشمنان ایستادگی می کنند اما دشمن این فاکتورها را محاسبه نمی کند.
,
 
,
دشمن جز چاقوکشی و هتاکی گزینه ای ندارد
, دشمن جز چاقوکشی و هتاکی گزینه ای ندارد,
 
,
وی با اشاره به اینکه شهدا رمز قدرت ملت ایران هستند و دشمن جز چاقوکشی و هتاکی گزینه ای ندارد، افزود: ملتی که ۴۰ سال در برابر موانع جدی مانند جنگ و فشار حداکثری اقتصادی بایستد، اکنون زمان شتاب گرفتن آن فرا رسیده است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه امروز باید نقطه فعلی، گذشته و آینده را تحلیل کرد، عنوان داشت: دشمن می خواهد زمانی که به پشت خیمه او رسیدیم جوانان را دچار تردید کند.
,
 
,
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه اقدامات مقامات غربی مانند واکنش نخست وزیر کانادا، صدراعظم آلمان و مقامات آمریکایی به حوادث ایران طبیعی نیست افزود: باورپذیر نیست زمانی که هزاران انسان در سردشت مجروح شدند چرا هیچ یک از این کشورها واکنش نشان نداند اما اکنون نگران آزادی و مخالف خشونت شده اند.
,
 
,
همه ما باید مختصات فعلی خود را بشناسیم و هزینه رسیدن به این نقطه را نیز بدانیم
, همه ما باید مختصات فعلی خود را بشناسیم و هزینه رسیدن به این نقطه را نیز بدانیم,
 
,
وی با اشاره به اینکه ملت ایران تنها پیشرفت نمی کند بلکه تکثیر شده و به الگو تبدیل می شود و دشمن معنای این خطر را می فهمد بیان کرد: همه ما باید مختصات فعلی خود را بشناسیم و هزینه رسیدن به این نقطه را نیز بدانیم.
,
 
,
جلیلی با اشاره به اینکه ملت ایران با اتکا به قدرت نرم در جنگ سخت دشمن را شکست داد و امروز آنها حتی یک سرود (سلام فرمانده) را برنمیتابند، گفت: دشمن می داند ملتی که ضعف های عرصه مختلف را خودش مرمت کند یعنی قدرت بزرگی دارد.
,
 
,
وی با اشاره به اظهارات نخست وزیر اسبق ایتالیا مبنی بر اینکه ایران تنها مقاومت نکرد بلکه پیشرفت هم کرد گفت: آنها اعتراف کردند که حتی شش ماه هم نمی توانند در برابر فشارهایی که به ملت ایران وارد می شود دوام آورند لذا باید قدردان نعمتی که نویدبخش آینده درخشان است بدانیم و ایرادها در اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی و…. را برطرف کنیم.
,
 
,
به گزارش ۸دی، در این مراسم از خانواده دو شهید گیلانی مدافع امنیت تجلیل شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه