اخبار داغ

دستور جلسه ویژه کنگره مسابقات جهانی کلمبیا

برنامه های IWF برای حفظ وزنه برداری در المپیک/ آنتونیو اورسو: تمام اعضا باید همکاری کنند

برنامه های IWF برای حفظ وزنه برداری در المپیک/ آنتونیو اورسو: تمام اعضا باید همکاری کنند
دبیرکل فدراسیون جهانی در آستانه برگزاری جلسه کنگره مسابقات جهانی کلمبیا گفت: در این جلسه تصمیم ها و آخرین اقدامات به اطلاع اعضا خواهد رسید و هر کدام باید نقش خود را برای کمک به وزنه برداری ایفا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رشته وزنه برداری در حال حاضر از برنامه المپیک 2028 حذف شده و تغییر ساختار مدیریت، فرهنگ حاکم بر وزنه برداری و حذف دوپینگ مواردی هستند که کمیته بین المللی المپیک به عنوان پیش شرط اصلی برای بازگشت این رشته به بازی های 2028 تعیین کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گفته اورسو دبیرکل فدراسیون جهانی، هیات اجرایی فدراسیون جهانی با اکثریت قاطع آرا به لایحه ای رای داده که براساس آن کشورهایی که امکان دسترسی خارج از مسابقه به ورزشکاران را فراهم نکنند، از دور مسابقات حذف شوند.

,

آژانس بین المللی تستینگ (ITA) که مسئولیت انجام تمام مراحل آنتی دوپینگ برای IWF را برعهده دارد، استراتژی جدیدی را تدوین کرده و از این پس تمرکز بیشتری روی نمونه گیری های خارج از مسابقه و نظارت بر تیم ها و ورزشکاران خواهد داشت.

, ITA, IWF,

اورسو در این باره گفت: مدت هاست که من چنین درخواستی داشته ام. در گذشته اغلب تست ها حین مسابقه بود نه خارج از مسابقه که البته روش درستی نیست. ما از ITA خواسته ایم که این روش را هر چه زودتر تغییر دهد چون به استراتژی جدید و جایگزین تا قبل از مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک پاریس نیاز داریم. موضوع فقط تعداد تست ها نیست بلکه کنترل و پیگیری بیشتر روی ورزشکاران را می خواهیم. ITA فعالیت های نظارتی اش را افزایش می دهد. بنابراین در سخنرانی روز یکشنبه (14 آذر) در کنگره خواهم گفت که فدراسیون جهانی خیلی کارها می تواند انجام دهد اما فدراسیون های عضو هم باید به سهم خود تلاش کنند.»

, ITA, ITA,

دبیرکل فدراسیون جهانی در ادامه تصریح کرد: همه اعضا باید از قوانین آنتی دوپینگ تبعیت و از استراتژی جدید حمایت کنند. المپیک بدون دوپینگ توکیو تنها قدم اول بود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه