اخبار داغ

رئیس اتحادیه املاک کرمانشاه مطرح کرد؛

رکود ادامه‌دار بازار مسکن در کرمانشاه

رکود ادامه‌دار بازار مسکن در کرمانشاه
بابک مرادی به رکود ادامه‌دار بازار مسکن در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود تا اسفند ماه سالجاری به همین روال باقی بماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بابک مرادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با بیان اینکه بازار مسکن یک بازار اقتصادی است، اظهار داشت: این بازار از شاخصه‌های اقتصادی تبعیت می‌کند برای همین در خصوص شرایطی که امروز بر بازار حاکم است امر بدیهی این است که شاهد رکود تورمی هستیم.

رئیس اتحادیه املاک کرمانشاه افزود: برای ثبات نسبی بازار مسکن می‌توان دو دلیل عمده عنوان کرد؛ اولا مسکن در استطاعت همه اقشار نیست. در نتیجه برخی گروه‌ها از این بازار خارج می‌شوند. در چنین شرایطی قیمت اسمی مسکن افزایش می‌یابد، ولی همپای تورم رشد نمی‌کند که به معنای کاهش تدریجی قیمت واقعی مسکن است.

وی خاطرنشان کرد: رکود بازار مسکن به علت عدم تقاضا و گران شدن مصالح ساختمانی است بنابراین با توجه به این دو عامل فعلاً جنب و جوشی در عرضه و تقاضا و خرید و فروش مشاهده نمی شود.

مرادی به رکود ادامه دار بازار مسکن در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود تا اسفند ماه سالجاری به همین روال باقی بماند.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه هم اکنون در شهر کرمانشاه بیش از 3 هزار  واحد صنفی مشاور املاک داریم، بیان داشت: این در حالیست که بر اساس استانداردها و با توجه به جمعیت شهر کرمانشاه، این تعداد باید ۱۵۰۰ واحد صنفی باشد.

وی همچنین در خصوص تخلفات واحدهای صنفی گفت: با توجه به اینکه امسال در تابستان بیش از 85 درصد موجران و مستاجران واحدهای استیجاری را تمدید کردند و با هم به توافق رسیدند، لذا آمار تخلفات این واحدها خیلی چشمگیر نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه