اخبار داغ

دروغ جدید رسانه ضدایرانی برملا شد

دروغ جدید رسانه ضدایرانی برملا شد
دیروز شبکه سعودیِ اینترنشنال مدعی شد جسد فردی به نام «عاطفه نعامی» که چند هفته پیش در اعتراضات حضور داشته، پس از ۸ روز ناپدید‌شدن در خانه‌اش در منطقه عظیمیه کرج پیدا شده است که دروغ بودن این ادعا اثبات شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیروز شبکه سعودیِ اینترنشنال مدعی شد جسد فردی به نام «عاطفه نعامی» که چند هفته پیش در اعتراضات حضور داشته، پس از ۸ روز ناپدید‌شدن در خانه‌اش در منطقه عظیمیه کرج پیدا شده است. این رسانه ضدایرانی مدعی شده او به‌دلیل شکنجه جان باخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

رئیس دادگستری البرز در واکنش به این دروغ‌سازی گفته: طبق گزارش پلیس، در ۵ آذر شخصی به کلانتری اطلاع داده که چند روزی از عاطفه نعامی، نامزد خود، بی‌اطلاع بوده و وقتی به همراه خواهرزاده نامزدش و یک کلیدساز به منزل او رفتند پس از بازکردن در متوجه شدند که نامزدش در بالکن خودکشی کرده است.

,

 

,

طبق گزارش‌ها آثار ضرب و جرح روی جسد رویت نشده و صرفاً جسد دچار فساد نعشی شده است.

,

 

,

رسانه‌های ضد ایرانی در ماه‌های گذشته فوتی‌های حوادثی مثل مسمومیت، تصادف و خودکشی را کشته‌های اغتشاشات جا می‌زدند و بعد از مشخص دروغ‌شان سراغ سوژه جدید می‌رفتند. این‌بار شبکه سعودیِ اینترنشنال که می‌دانسته دوباره دروغش برملا می‌شود، مدعی شده ماموران این خانم فوت شده را با صحنه‌سازیِ خودکشی در خانه‌اش قرار داده‌اند! 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه