اخبار داغ

تاریخ قطعی راگبی قهرمانی آسیا از سوی کنفدراسیون آسیا اعلام نشده

حسینی: راگبی شانس فدراسیون شدن دارد/ به ما توجه کنند، المپیکی می شویم

حسینی: راگبی شانس فدراسیون شدن دارد/ به ما توجه کنند، المپیکی می شویم
رئیس انجمن راگبی گفت: پیرو رایزنی های انجمن راگبی وزیر ورزش و ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی با بازگشت انجمن راگبی به فدراسیون موافق هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ورزش المپیکی راگبی که تا سال ۱۳۹۰ به صورت فدراسیون اداره می‌شد، اما در حال حاضر یکی از انجمن‌های زیرمجموعه فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی محسوب می شود. میرمهدی حسینی رئیس انجمن راگبی کشور در ابتدا در خصوص وضعیت راگبی اظهار داشت: در حال حاضر راگبی تمام برنامه‌های خود رو دنبال می‌کند و تا بعد از مسابقات جام جهانی، آماده مسابقات آسیایی شود البته تا امروز تاریخ قطعی از سوی کنفدراسیون آسیا اعلام نشده و همچنین مسابقات داخلی کیش گیمزو لیگ آقایان و بانوان را در پیش داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص اینکه چرا تا به حال  انجمن راگبی فدراسیون نشده، گفت: چند مدت پیش قیس رئیس کنفدراسیون آسیا به دعوت انجمن راگبی به کشورمان آمد تا با وزیر و رئیس کمیته ملی المپیک دیدار داشته باشد در همان جلسات سجادی و رئیس وقت کمیته ملی المپیک قول مساعد دادند تا از ورزش راگبی حمایت کنند.

,

رئیس انجمن راگبی ادامه اداد: بعد از اینکه شنیدم ورزش‌های بادی و بادبانی و ورزش های آبی فدراسیون شده، خیلی امیدوار شدم که ورزش المپیکی راگبی شانس فدراسیون شدن دارد زیرا ورزش راگبی یکی از مهم ترین ورزش های المپیک محسوب می شود.

,

وی افزود: البته با توجه به حمایت های سجادی وزیر ورزش در زمان میزبانی ایران برای مسابقات غرب آسیا و رئیس فدراسیون‌ انجمن‌های ورزشی شانس زیادی داریم که راگبی فدراسیون شود. اگر به ورزش راگبی کمی همانند دیگر ورزش‌ها توجه شود، مطمئنا ایران در المپیک نماینده خواهد داشت. لازم می دانم از حمایتهای  وزارت ورزش و‌جوانان و ‌فدراسیون انجمن های ورزشی که کمک بزرگی در رشد رشته ورزش راگبی بوده اند تشکر‌و قدردانی نمایم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه