اخبار داغ

چگونگی حضور تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی قطر؛

انجام بازی‌های تدافعی و مرعوب نام رقیب شدن؛ پاشنه آشیل فوتبال ایران/ فرصتی که مفت از دست رفت

انجام بازی‌های تدافعی و مرعوب نام رقیب شدن؛ پاشنه آشیل فوتبال ایران/ فرصتی که مفت از دست رفت
درحالی که همچنان رقابتهای جام جهانی قطر ادامه دارد اما شاهد حذف زودهنگام تیم ملی فوتبال کشورمان از این مسابقات بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، پس از راهیابی تیم ملی فوتبال ایران به مسابقات جام جهانی وعده و وعیدهای فراوانی درباره تلاش برای حضوری با قدرت داده شد؛ شعارهایی زیبا که نه تنها هرگز به مرحله عمل نرسید بلکه نزدیک هم نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رفته رفته با نزدیک شدن به ایام برگزاری مسابقات جام جهانی قطر حواشی بسیاری چون تغییر مربی، مداخلات بازیکنان در عرصه سیاسی، به راه اندازی آشوب و فتنه و ایجاد ناامنی ایجاد شد که همگی پیامدهایی منفی را برای جامعه فوتبال ایران به دنبال داشت.

,

گذشته از این اتفاقات در بازی های تیم ملی فوتبال ایران مقابل رقبا به ویژه در رقابتهای اول و سوم شاهد انجام بازی هایی به سبک تدافعی بودیم گویا بازیکنان خود را باخته بودند و توان رقبا را بسیار بیشتر از واقعیت می دانستند و شد آنچه شد...

,

, ,

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر تحت تاثیر نام برخی از رقبا قرار گرفت

, تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر تحت تاثیر نام برخی از رقبا قرار گرفت, تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر تحت تاثیر نام برخی از رقبا قرار گرفت,

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی قطر حضور یافت و خوب هم بازی کرد و در این میان نباید به سخنان افراد معاند توجه کنیم هرچند که ممکن است عده ای به تحلیل و نقادی تیم ملی بپردازند.

,

وی افزود: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران با شایستگی به جام جهانی راه یافت و در این رقابت‌ها سه بازی انجام داد.

,

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: تیم ملی فوتبال ایران در مقابل انگلیس بد بازی کرد و تحت تاثیر نام انگلیس قرار گرفت حتی ۵۰ درصد توانایی فنی تکنیکی و تاکتیکی خود را نشان نداد بلکه در تسلیم نام تیم فوتبال انگلیس شدند.

,

رضایی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی های دوم و سوم رقابتهای جام جهانی قطر خوب بازی کردند بر تیم ملی ولز چیره شدند اما بازی را در مقابل آمریکا واگذار کردند با این حال چیزی از شایستگی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کم نمی شود.

,

وی افزود: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خوب بازی کردند اما کشورهای اروپایی با صرف هزینه های بیشتر از امکانات بهتری برخوردار بودند.

,

وی با بیان اینکه تنها نمی شود به شعار دادن اکتفا کرد، عنوان کرد: اکنون ورزش به یک صنعت تبدیل شده و هرچه در آن بیشتر هزینه شود نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

,

رضایی تصریح کرد: با توجه به امکانات رقبای تیم ملی فوتبال ایران طبیعی است که نتیجه را در مقابل تیم های خوب اروپایی واگذار کند.

,

, ,

هرگاه تیم ملی فوتبال ایران به صورت تهاجمی چینش شد بازی خوبی ارائه شد

, هرگاه تیم ملی فوتبال ایران به صورت تهاجمی چینش شد بازی خوبی ارائه شد, هرگاه تیم ملی فوتبال ایران به صورت تهاجمی چینش شد بازی خوبی ارائه شد,

سیدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: مسابقات جام جهانی بالاترین رقابتهای فوتبال است که ملتهای مختلف حساسیت های فراوانی بر روی آن به خرج می دهند.در واقع همه از این رقابتها لذت می برند.

,

وی افزود: در رقابتهای جام جهانی قطر، تیم ملی فوتبال ایران نتیجه دلخواه را نگرفت و انتظارات مردم فوتبال دوست برآورده نشد که در این خصوص عوامل مختلفی دخیل بودند.

,

سیدی خاطرنشان کرد: سه ماه قبل از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر شاهد تغییر مربی تیم ملی فوتبال ایران بودیم که وضعیت را کاملا دگرگون کرد.

,

کارشناس فوتبال تصریح کرد: با وجود حرفه ای بودن آقای کیروش، چندین  سال مربی گری  تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت اما نتوانست انتظارات ما را برآورده کند و به زمان بیشتری نیاز داشت درحالی که اگر با مربی قبلی ادامه می دادیم کار برای ما راحت تر بود.

,

سیدی گفت: تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی قطر سه بازی را به نمایش گذاشت که در بازی اول سردرگم و بی هدف عمل کرد و یکی از بدترین نتایج فوتبال ما را به دنبال داشت به طوری که نه در حمله و نه در دفاع برنامه ای نداشتند بلکه بازیکنان تنها منتظر پایان بازی بودند.

,

وی عنوان کرد: آقای کیروش برمبنای  یک تاکتیک کاملا دفاعی در مقابل انگلیس بازیکنان را چید درحالی که تیم ملی فوتبال ایران بیشتر در حمله موفق عمل می کند و هرگاه تیم را بر مبنای تهاجم چیدیم بازی خوبی را ارائه دادیم.

,

, ,

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در مقابل انگلیس در فاز تهاجمی چند حرکت با برنامه انجام داد و به دو گل دست یافت درحالی که اگردقت بیشتری انجام می شد گل سوم هم به ثمر می نشست.

,

سیدی گفت: یک برنامه و هدف برای تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی دوم و در دیدار با تیم ملی ولز تعریف شده بود در واقع بازیکنان می دانستند باید در این بازی برنده شوند و تیم کاملا تهاجمی چیده شده بود، در این بازی فاز حمله، فاز دفاع و فاز انتقال به خوبی انجام شد.

,

وی عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با تیم ولز اگرچه دیر به گل رسیدیم اما یک بازی کاملا تهاجمی و لذت بخش با مالکیت توپ را به نمایش گذاشتند از طرفی به نتیجه دلخواه رسیدند، مردم هم از دیدن این بازی لذت بردند و در جامعه یک شادابی ایجاد شد.

,

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان اگرچه در بازی آخر تنها به یک مساوی نیاز داشت اما چینش بازیکنان به صورت تدافعی باعث شد در نیمه اول عملا هیچ کاری انجام نشود البته فشار فراوانی از نظر روانی بر روی بازیکنان بود و باید کادر فنی این فشارها را از روی دوش بازیکنان برمی داشت.

,

سیدی تصریح کرد: تیم ملی آمریکا در زمره تیم های خوب دنیا است و از نظر آمادگی جسمانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و از بازیکنان بین المللی خوبی برخوردار است که در لیگ های برتر ایتالیا و اسپانیا بازی می کنند و جزو بازیکنان ارزشمند هستند و همین سبب شد فشار زیادی بر بازیکنان ما وارد شود و نتیجه دلخواه را کسب نکنیم.

,

وی افزود: اگرچه در نیمه دوم بازی با آمریکا حرکاتی از سوی تیم ملی فوتبال ایران انجام شد اما این حرکات کامل نبود بلکه در فضای موجود، بازیکنان خود را تا پشت دروازه می رساندند اما چون برنامه منظمی در کار نبود، تیم ایران نتیجه نگرفت و با سه امتیاز جام جهانی را ترک کردیم.

,

سیدی اذعان کرد: تیم ملی فوتبال ایران بهتر از این می توانست در رقابتهای جام جهانی قطر ظاهر شود زیرا هم با شرایط آب و هوایی قطر آشنایی داشتیم و هم از نظر زمان بندی تغییرات چندانی وجود نداشت با این حال امیدواریم در جام ملت‌های آسیا شاهد قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان باشیم‌.

,

به گزارش مرصادنیوز، تیم ملی فوتبال ایران در بازی های جام جهانی قطر به نتایج خوبی دست نیافت که باید با تحلیل این بازی ها اشتباهات را شناسایی و در جام های بعدی مرتفع شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه