اخبار داغ

لبخند شیرین خدمت؛

همگام با جهادگران عرصه سلامت در روستاهای گچساران/ سلامتی، هدیه‌ای که پزشکان جهادگر به مردم می‌دهند+تصاویر

همگام با جهادگران عرصه سلامت در روستاهای گچساران/ سلامتی، هدیه‌ای که پزشکان جهادگر به مردم می‌دهند+تصاویر
تیم‌های بسیج جامعه پزشکی گچساران به مناطق محروم این شهرستان عزیمت می کنند تا با ارائه خدمات درمانی رایگان سلامتی را به مردمان این دیار هدیه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ یکی از برنامه‌های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند، این بار نیزبه همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان گچساران، پزشکان جهادگر به منطقه محروم روستاهای آرو، بی بی جان آباد و ناصرآباد اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

ایاز عباسی، مسئول بسیج جامعه پزشکی گچساران در گفت‌و‌گو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص اظهار کرد:با مساعدت سازمان بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان گچساران در برنامه های مختلف تیم های درمانی جهادی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی به مناطق حاشیه‌ شهری، روستاها و مناطق کم برخوردار این شهرستان اعزام می شوند.

, ,

, ,

وی گقت: خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف اصلی برنامه‌های پیش رو است که از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است.

, ,

عباسی افزود: تیم‌های جهادی پزشکی که متشکل از پزشک متخصص، عمومی، ماما، دندانپزشک، پرستار، مشاوره، کارشناسان بهداشت و تغذیه و داروخانه همراه با وسایل و تجهیزات مورد نیاز نیز برای ارائه خدمات به مناطق محروم نیز اعزام می شوند.

, ,

, ,

وی اظهار کرد: در این اعزام ها در بخش‌های تخصصی، عمومی، مامایی، بهداشتی و مشاوره ارائه خدمت می شود و خدماتی که در این اعزام ها ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی و متخصص،خدمات دندانپزشکی، تست قند خون و فشار خون و... به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.

, ,

, ,

عباسی تصریح کرد: بنابراین در این اردوی جهادی سه روزه که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، تیم های جهادی پزشکی با استقرار در روستاهای آرو، بی بی جان آباد و ناصر آباد این شهرستان و با برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی شده، موفق به ارائه خدمات سلامت و پزشکی به 600نفر از ساکنان این مناطق روستایی و عشایری گچساران شدند.

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه