اخبار داغ

رئیس سازمان بهزیستی:

تلاش بهزیستی،بهتر کردن زندگی و تحصیل دانش آموزان استثنایی است

تلاش بهزیستی،بهتر کردن زندگی و تحصیل دانش آموزان استثنایی است
رئیس سازمان بهزیستی گفت: تلاش ما بهتر کردن زندگی و تحصیل دانش آموزان استثنایی است. دانش آموزانی که به جهت عدم توانایی مالی نمی‌توانند تحصیلات خود را با موفقیت طی کنند؛ ما می‌خواهیم این اطمینان را به دانش آموز استثنایی بدهیم که او می‌تواند با قدرت تحصیلات خود را داشته باشد و به موفقیت‌های مد نظرش برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و سازمان بهزیستی صبح امروز برگزار شد.

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی در این نشست گفت: تلاش ما بهتر کردن زندگی و تحصیل دانش آموزان استثنایی است. دانش آموزانی که به جهت عدم توانایی مالی نمی‌توانند تحصیلات خود را با موفقیت طی کنند؛ ما می‌خواهیم این اطمینان را به دانش آموز استثنایی بدهیم که او می‌تواند با قدرت تحصیلات خود را داشته باشد و به موفقیت‌های مد نظرش برسد.

طریقی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی هم در این مراسم با بیان اینکه امیدواریم به کمک سازمان بهزیستی شرایط خوبی را برای دانش آموزان استثنایی فراهم کنیم؛ گفت: سازمان بهزیستی یکی از سازمان‌های موفق و اثرگذار در حل مشکلات نیازمندان مخصوصاً معلولان است که هفت میلیون نفر را در این زمینه تحت پوشش قرار می‌دهد. در این راستا توانند سازی افراد معلول و تحصیل آنان مهم‌ترین دغدغه برای آنان است که باید از آموزش و پرورش استفاده کنم.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین بعد آموزش و پرورش بعد عدالت تربیتی است؛ گفت: ما شعاری را در این زمینه انتخاب کردیم که در آن در تلاش هستیم که کودک معلول هم بتواند به رشد و شکوفایی دست یابد و در توسعه و آبادانی ایران نقش خود را ایفا کند.

طریقی حسینی افزود: اعتقاد ما بر این است که تک تک این دانش‌آموزان معلول در رشد کشور نقش دارند و کشور به آنان نیاز دارد. در همین راستا ما مأموریت‌های مشترکی با سازمان بهزیستی داریم. در بحث غربالگری و تشخیص معلولیت‌ها، در بحث توانمندسازی معلولان و توانمندسازی خانواده‌های آنان این دو سازمان همراستا با یکدیگر قدم بر می‌دارند.

طریفی حسینی خاطر نشان کرد: خوشبختانه سازمان بهزیستی به مسائل و دغدغه‌های دانش آموزان معلول اهمیت می‌دهد و با روحیه جهادی که در سازمان بهزیستی وجود دارد امیدوارم امضای این تفاهم نامه منشأ خیر و برکت برای دانش آموزان تحت پوشش ما در سازمان آموزش و پرورش استثنایی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه