اخبار داغ

تجلیل ۳ دانش آموز پژوهنده منتخب جشنواره جابر ابن حیان در هفته پژوهش

تجلیل ۳ دانش آموز پژوهنده منتخب جشنواره جابر ابن حیان در هفته پژوهش
رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش از تجلیل ۳ دانش آموز پژوهنده منتخب و ۳ معلم برتر پژوهشگر در هفته پژوهش خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی رحیمی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش در نشست خبری این پژوهشگاه با بیان اینکه برنامه درسی در بسیاری از کشورها موضوع محور است؛ گفت: چالش‌ها و سوالات زیادی مطرح می‌شود. در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش شش ساحت تعریف شده که باید به آن توجه شود در حالی که نظام آموزشی کنونی کشور تنها به یکی از آن ساحت‌ها یعنی ساحت علمی توجه دارد.

رحیمی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی دقیقی راهبردی برای آینده نظام آموزشی داشته باشیم؛ گفت: باید بدانیم برای ده سال بعد در چه رشته یا درسی نیاز به چه تعداد معلم داریم. موضوع بعدی این است که هر موضوعی که برای آن پژوهش خواهیم داشت باید یک پیوست فرهنگی داشته باشیم.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: برنامه ما این است که تا سال ۱۴۰۵ در میان سه پژوهشگاه برتر حوزه‌های علوم انسانی بوده و تا آن زمان همه ارکان نظام آموزشی کشور بر این باور برسند که پژوهشگاه به تمامی سوالات و چالش‌های این نظام پاسخ می‌دهد. در آن سال باید بتوانیم این ادعا را داشته باشیم که تمامی موضوعات و فصل‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد پژوهش و بررسی قرار گرفته است.

رحیمی با اشاره به هفته پژوهش گفت: در هفته پژوهش روز یکشنبه از ۳ دانش آموز پژوهنده منتخب، ۳ معلم برتر پژوهشگر و دو پایان نامه منتخب تجلیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه