اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی کشور:

بشاگرد به سرزمین گروه‌های جهادی تبدیل شده است/ اعطای تسهیلات به گارگاه‌های کوچک دریامحور

بشاگرد به سرزمین گروه‌های جهادی تبدیل شده است/ اعطای تسهیلات به گارگاه‌های کوچک دریامحور
سردار زهرایی گفت: همان گونه که فوتبالیست های مطرح بازی را از زمین خاکی آغاز کرده بشاگرد تبدیل به زمین خاکی گروه های جهادی شده است اما تا چه زمان این باید زمین خاکی باشد باید به آن رسیدگی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور صبح امروز در گفت‌گوی رادیویی با برنامه پیام ساحل در بندرعباس اظهار کرد: همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی بعد از ظهر امروز در بندرعباس با حضور نمایندگانی از صندوق های قرض الحسنه مردمی اشتغال زا که در خصوص محصولات مزید دار و کارگاه های کمک اشتغال و صنایع دستی بندرعباس کار کرده اند و تسهیل گران که کار خوشه سازی و تسهیل گری مردم را انجام داده اند که به سمت اشتغال حرکت کنند همچنین کار آفرینانی بزرگوارانی که برای خود و دیگران شغل ایجاد کرده اند و گروه های جهادی در عرصه اقتصاد مقاومتی فعال هستند برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
مسئول بسیج سازندگی کشور ادامه داد: برای اولین بار این همه افراد در این همایش حضور می یابند و همدیگر را پیدا می کنند شبکه سازی صورت می گیرد و با یکدیگر در حوزه های مختلف از تولید تا بازار و..... هم فکری می کنند.
,
 
,
سردار زهرایی مطرح کرد: ظرفیت هایی که استان هرمزگان، بندرعباس، جزایر و شهرهای مختلف دارد حتما باید به آن بپردازیم و یکی از راه های آن پیدا کردن همدیگر بوده به صورتی که در هر نقطه جغرافیایی چه ظرفیت ها و توانایی‌هایی و کار اقتصادی انجام می دهد و تبدیل به یک تشکل برای حرکت کردن به سمت افق بهتری شویم.
,
 
,
وی با اشاره به سفر خود به جزیره هرمز اظهار کرد: جزیره هرمز ظرفیت های فراوانی در حوزه اقتصاد مقاوتی دارد و روز گذشته با مسئولان کشوری در خصوص ظرفیت های آن صحبت کردم و خواستم که رسیدگی شود حتی از طریق مسئول دفتر ریاست جمهوری به سمع رییس جمهور نیز رساندم.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: همان گونه که فوتبالیست های مطرح بازی را از زمین خاکی آغاز کرده بشاگرد تبدیل به زمین خاکی گروه های جهادی شده است اما تا چه زمان این باید زمین خاکی باشد باید به آن رسیدگی شود.
,
 
,
سردار زهرایی مطرح کرد: طرح شهرهای دریایی دولت آغاز کرده اند که ما نیز کمک می کنیم این برنامه کشورهای دیگر نیز دارند بدین صورت که در حاشیه دریا با پرورش ماهی و با فرآوری ماهی؛ شهری برای این کار در نظر گرفته می شود که هم جاذبه گردشگری دارد و هم جنبه اقتصادی دارد.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: کارگاه های کوچک از تبصره ۱۶ راه اندازی شده که به سمت اقتصاد دریا محور آورده ایم بدین صورت که در جزایر ما برای توربافی، تعمیر قایق و بوم گردی و.... تسهیلات داده می شود که نه تنها از ظرفیت دریا بلکه اقتصاد را در ساحل نیز آورده ایم.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه