اخبار داغ

واقعی است تعجب نکنید!

دهدشت، شهری به قدمت بلادشاپور با ضعیف‌ترین مبلمان شهری +فیلم وعکس

دهدشت، شهری به قدمت بلادشاپور با ضعیف‌ترین مبلمان شهری +فیلم وعکس
در شهر دهدشت بعد از گذشت سال ها برخی کوچه و خیابان ها تاکنون رنگ اسفالت به خود ندیده و شهروندان از شورای شهر و شهردار انتظار دارند این نابسامانی را پایان دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه  اسفالت معابر یکی از مباحث اساسی است که از جهت مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان نقش عمده ای دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  مناسب سازی فضاهای شهری به ویژه  اسفالت معابر یکی از مباحث اساسی است که از جهت مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان نقش عمده ای دارد.,

در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب، تامین امنیت و رفاه حال شهروندان و افزایش زیبایی بصر شهر، شورای شهر و شهرداری دهدشت باید با برنامه ریزی صحیح در خیابان و کوچه هایی  که در این شهر تاکنون رنگ اسفالت به خود ندیده‌اند را در دستور کار خود قرار دهند.

, در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب، تامین امنیت و رفاه حال شهروندان و افزایش زیبایی بصر شهر، شورای شهر و شهرداری دهدشت باید با برنامه ریزی صحیح در خیابان و کوچه هایی  که در این شهر تاکنون رنگ اسفالت به خود ندیده‌اند را در دستور کار خود قرار دهند.,

 دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه که نیمی از  جمعیت این شهرستان در آن سکونت دارد بر برخی از مناطق بدون تامین زیرساخت‌های لازم برای رفاه مردم، سبب ایجاد مشکلات زیادی برای ساکنان شده و این موضوع طی این سال‌ها گلایه مندی مردم را به دنبال داشته است.

,  دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه که نیمی از  جمعیت این شهرستان در آن سکونت دارد بر برخی از مناطق بدون تامین زیرساخت‌های لازم برای رفاه مردم، سبب ایجاد مشکلات زیادی برای ساکنان شده و این موضوع طی این سال‌ها گلایه مندی مردم را به دنبال داشته است.,

شماری از شهروندان دهدشتی از  نبود آسفالت معابر و گذرگاه های خاکی کوچه و خیابان گلایه دارند.

, شماری از شهروندان دهدشتی از  نبود آسفالت معابر و گذرگاه های خاکی کوچه و خیابان گلایه دارند.,

, ,

یکی از شهروندان  دهدشتی در این خصوص بیش از ۳۰ سال است که در این منطقه سکونت داریم و تاکنون هیچ مسئولی قدمی برای آسفالت کوچه برنداشته است.

, یکی از شهروندان  دهدشتی در این خصوص بیش از ۳۰ سال است که در این منطقه سکونت داریم و تاکنون هیچ مسئولی قدمی برای آسفالت کوچه برنداشته است.,

  وی افزود: همهیشه تاسف می خوریم که چرا عمران شهری در شهرما تا این حد پایین است و شورای شهر و شهرداری و دیگر متولیان به فکر شهروندان و عمران آبادی شهر نیستند!!

, وی افزود: همهیشه تاسف می خوریم که چرا عمران شهری در شهرما تا این حد پایین است و شورای شهر و شهرداری و دیگر متولیان به فکر شهروندان و عمران آبادی شهر نیستند!!,

  عمده گلایه های شهروندان دهدشتی در خصوص برخی کوچه و خیابان هایی است که تاکنون رنگ اسفالت به خود ندیدند و در یک دهه اخیر با راه اندازی نهضت آسفالت اما همچنان این کوچه و خیابان ها از قلم افتادند و گویا جزیی از معابر این شهر نیستند.

,

, ,

این معابر و خیابانها قطعاً زیبنده مردم شهر دهدشت نیست و وجود خیابان و کوچه هایی که تاکنون آسفالت نشدند نگران کننده است و می طلبد متولیان امر در راس شورای شهر و شهرداری برای معظل فکر اساسی کنندو این امر را سامان بخشند.

,

 

,

گفتنی است: شهر دهدشت یکی از شهرهای کهگیلویه و بویراحمد همچون تصویری که به دونیمه تقسیم شده است دو بخش بافت قدیمی و جدید دارد.

,

 

,

بافت نوین که در دهه 40 شمسی پایه‌گذاری شده است، هم‌اکنون ساختمان‌هایی با مصالحی همچون آجر، بتن و فوم دارد و بافت قدیم که چند صد سال تاریخ را در خود جای داده، بیشتر با مصالح گچی و ساروج ساخته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه