اخبار داغ

دادستان زاهدان عنوان کرد؛

دروغ پراکنی معاندان برای ایجاد التهاب در سیستان و بلوچستان/ صدور حکم اعدام برای 2 نوجوان صحت ندارد

دروغ پراکنی معاندان برای ایجاد التهاب در سیستان و بلوچستان/ صدور حکم اعدام برای 2 نوجوان صحت ندارد
دادستان زاهدان گفت: رسانه‌های معاند و ضدانقلاب همواره تلاش کرده‌اند با دروغ پراکنی و فریب مردم از هر فرصتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی شمس‌آبادی دادستان زاهدان خبر صدور حکم اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی شمس‌آبادی در این باره اظهار داشت: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه‌های معارض و معاند و برخی افراد معلوم‌الحال منتشر و مدعی شده‌اند که دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در سیستان و بلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده‌اند که قویاً تکذیب می‌شود.

,

وی افزود: متأسفانه رسانه‌های معارض و معاند نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان و ایجاد تفرقه قومی مذهبی میان شیعه و سنی، دست به هر نوع شایعه و دروغ پراکنی می‌زنند که بصیرت و هوشیاری مردم این دیار تاکنون تمامی نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اطلاع همه هم استانی‌ها و آحاد مردم ایران اسلامی می‌رسانم که نه تنها برای این دو فرد مذکور، بلکه تا امروز برای هیچ جوان و نوجوان زیر ۱۸ ساله‌ای در دادگاه کیفری یک، به اتهام محاربه حکم اعدامی صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

,

شمس‌آبادی تصریح کرد: مردم نیز با افزایش هوشیاری و سواد رسانه‌ای خود لازم است فریب رسانه‌های دروغ‌پراکن که هر هفته قصد ایجاد آشوب و تفرقه دارند را نخورند.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه