اخبار داغ

الازهر جنایت‌های خونین رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

الازهر جنایت‌های خونین رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
الازهر مصر در بیانیه‌ای شدید، تراژدی فلسطینیان را در بدترین خاطره تاریخ معاصر؛ «سالگرد تجزیه فلسطین» به جهانیان یادآوری کرده و جنایات خونین رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روزنامه رای الیوم نوشت، الازهر با توجه به نقش تاریخی خود در حمایت از آرمان فلسطین، به مناسبت بدترین خاطره تاریخ معاصر؛ «سالروز تقسیم فلسطین» به تمام جهان فجایع مردم فلسطین و غصب سرزمین‌ آنها را یادآور شد که مصادف با روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین در ۲۹ نوامبر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به همین مناسبت الازهر بار دیگر بر تعهد دائمی خود در حمایت از ملت فلسطین و مبارزه مشروع آنها برای بازپس‌گیری سرزمین غصب شده خود تاکید و تمامی تلاش‌های یهودی سازی با هدف تغییر بافت جمعیتی فلسطین و غصب اراضی باقیمانده آن را کاملا رد و اعلام کرد، این اقدامات بیانگر چهره واقعی و خونین رژیم صهیونیستی است.
,
 
,
الازهر تاکید کرد، جهان عرب و اسلام قتل عام رژیم صهیونیستی و جنایات آن علیه مردم فلسطین را فراموش نخواهد کرد. جنایاتی که هر چقدر هم که رژیم غاصب بخواهد تاریخ را تحریف کند یا حقایق آن را جعل کند، از خاطره بشریت پاک نمی‌شود.
,
 
,
الازهر از جامعه جهانی، نهادهای ذی‌ربط و همه مردم منصف و عاقل در جهان خواست تا در کنار مردم فلسطین بایستند و از مبارزات مشروع آنها در برابر اشغالگر و اقدامات تروریستی آن حمایت کنند. الازهر تاکید کرد که تمام جهان کاملا مسئول پایان دادن به این اشغالگری وحشیانه صهیونیست‌ها در سرزمین مبارک فلسطین، بازگرداندن حقوق به صاحبان آن و محاکمه رژیم غاصب به خاطر جنایاتش علیه فلسطینیان و بشریت است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه