اخبار داغ

معاون وزیر راه وشهرسازی:

هیچ پروژه غیر فعالی در فرودگاه‌های کشور نداریم

هیچ پروژه غیر فعالی در فرودگاه‌های کشور نداریم
معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای ۲۰۰ پروژه فرودگاهی در سطح کشور خبر داد و گفت: امروز هیچ پروژه غیر فعالی در فرودگاه‌های کشور نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اجرای ۲۰۰ پروژه فرودگاهی در سطح کشور خبر داد و گفت: امروز هیچ پروژه غیر فعالی در فرودگاه‌های کشور نداریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در همایش مدیران کل ستادی و فرودگاهی کشور که صبح امروز ۹ آذر در هتل ترانزیت فرودگاه بین المللی مهرآباد آغاز شد، ضمن ادای احترام به شهدای امنیت و تبریک میلاد حضرت زینب (س) در چهار محور عملیات زمستانی، برنامه هفتم توسعه و امنیت فرودگاهی با تأکید بر امنیت سایبری و رعایت قانون محاسبات عمومی و آئین نامه مالی و معاملاتی شرکت در خصوص پروژه‌ها و خرید در سال جاری سخن گفت.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خطاب به مدیران فرودگاهی با تأکید بر بر پیگیری جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته به پروژه‌ها، افزود: اگر پروژه‌ای برای سال ۱۴۰۲ قابل تعریف است، مدیران فرودگاهی از امروز به دنبال مصوبات هیأت مدیره، مجوزها و اجرای فرایندها باشند.

سیدی اشاره کرد: در حال حاضر ۲۰۰ پروژه عمرانی و تجهیزاتی در فرودگاه‌های تمام کشور در حال اجراست و به استثنای دو پروژه، امروز پروژه‌ای نداریم که گره آن باز نشده باشد و در همه فرودگاه‌ها از سقز و گناباد تا فرودگاه پر ترافیک بین المللی مهرآباد، پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

او ادامه داد: به دنبال پروژه‌های غیر ضروری و فاقد توجیه اقتصادی کافی نیستیم و بر اجرای پروژه‌های ضروری برای خدمت‌رسانی متمرکز شده ایم.

سیدی افزود: برنامه احداث ترمینال یکصدهزار مترمربعی فرودگاه بین المللی مهرآباد در شأن مردم و شرکت فرودگاه‌هاست و اعلام کرد: این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها همچنین در خصوص احداث مرکز پشتیبان مرکز کنترل فضای کشور، به پیگیری تهیه نقشه‌ها برای رسیدن به مرحله مناقصه اشاره‌کرد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیدی از اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تأمین امنیت فرودگاه‌ها خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه