اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

پدرخوانده بزودی راهی فیلم نت می‌شود/ رونمایی از تیزر مسابقه

پدرخوانده بزودی راهی فیلم نت می‌شود/ رونمایی از تیزر مسابقه
رئالیتی شو «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب و با راهبری کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده این مسابقه بزودی از فیلم نت منتشر خواهد شد.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارنامه کاری و هنری سعید ابوطالب را که نگاه می کنید، علاوه بر یکی دو مستند، اغلب کارهای او در قالب رئالیتی شو ساخته شده است؛ رالی ایرانی، سرزمین دانایی، شام ایرانی و این آخری هم که مسابقه «شب های مافیا» که با پخش در شبکه نمایش خانگی توانست طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند و حالا بر اساس همان مسابقه، قرار است یک رئالیتی شو دیگری با عنوان «پدرخوانده» راهی شبکه نمایش خانگی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعید ابوطالب, رئالیتی شو, پدرخوانده,

ابوطالب درباره این مسابقه می گوید: این برنامه به لحاظ اجرایی تفاوت‌هایی اساسی با «شب‌های مافیا» دارد؛ در بازی پدر خوانده 11 بازیکن حضور دارند، 7 شهروند و سه مافیا همراه با یک فرد مستقل که باهم رقابت می‌کنند. در «پدرخوانده» به جز تعداد معدودی از شرکت‌کننده‌های شب‌های مافیا که تحت قرارداد پلتفرم دیگری هستند اکثر شرکت‌کننده‌های برتر آن برنامه در این رئالیتی شو حضور دارند.

,

رئالیتی شوی «پدرخوانده» قرار است از طریق پلتفرم فیلمنت پخش شود و کامبیز دیرباز گرداننده این بازی است. قسمت اول این رئالیتی شو به دلیل پیچیده شدن روند بازی 4 ساعت طول کشیده است و قرار است در همین تایم زمانی و در قالب یک قسمت پخش شود.

, کامبیز دیرباز,

رونمایی از تیزر مسابقه

, رونمایی از تیزر مسابقه,

به تازگی از تیزر این مسابقه رونمایی شده است و گویا قرار است اتفاقات و هیجانات زیادی با پدرخوانده وایرال شود.

,

, ,

امیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربخش، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله افرادی هستند که قرار است به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته باشند.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی

, معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی, معرفی تازه‌های شبکه نمایش خانگی]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه