اخبار داغ

سردار نقدی در گفتگو با دانا مطرح کرد؛

پیشرفت دفاعی کشور حاصل تلاش دانشگاه‌های داخلی است/ فحاشی و اغتشاش در محیط دانشجویی، انتقام دشمن از دانشگاه‌هاست

پیشرفت دفاعی کشور حاصل تلاش دانشگاه‌های داخلی است/ فحاشی و اغتشاش در محیط دانشجویی، انتقام دشمن از دانشگاه‌هاست
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجلیل از دانشجویان در راستای جهاد تبیین آنها را پیروز کارزار دانست و گفت: پیشرفت دفاعی کشور حاصل تلاش دانشگاه‌های داخلی بوده و امروز فحاشی و اغتشاش در محیط دانشجویی، انتقام دشمن از دانشگاه‌هاست.
[

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ در حاشیه نشست دانشجویان بسیجی درباره موضوع جهاد تبیین و نقش دانشجویان، هم‌زمان با هفته بسیج اظهار کرد: درود می‌فرستم به روح بیش از ۴ هزار شهید دانشجو که نشان دادند گستردگی فداکاری و ازجان‌گذشتگی جوانان و دانشجویان این مملکت چقدر باارزش است.

وی ادامه داد: حماسه بزرگ سازندگی کشور امروز به ما نشان داد که جوانان و دانشجویان ما همیشه افتخار آفریدند و همین جوانان نشان دادند که با اتکا به توان داخلی می‌توانند صنایع دفاعی کشور را به پیشرفت غیرقابل‌انکاری برسانند.

بیشتر بخوانید:
هدف حاج قاسم آزادی قدس بود/ امروز نسل جوان برای اتمام راه نیمه تمام شهید سلیمانی مصمم شده است

سردار نقدی توضیح داد: کشور ما امروز به یکی از قدرت‌های بلامنازع دنیا تبدیل شده که موجب شده امروز به دنیا بنازیم و همین توان داخلی موجب شده تا دنیا از این توان نظامی ما حساب برد و تمام این توان را به‌واسطه توان همین دانشجوهای ممتاز به دست آورده‌ایم.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,
,
,
,
, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,
, هدف حاج قاسم آزادی قدس بود/ امروز نسل جوان برای اتمام راه نیمه تمام شهید سلیمانی مصمم شده است,
,
,

فحاشی و اغتشاش در محیط دانشجویی، انتقام دشمن از دانشگاه‌هاست

, فحاشی و اغتشاش در محیط دانشجویی، انتقام دشمن از دانشگاه‌هاست, فحاشی و اغتشاش در محیط دانشجویی، انتقام دشمن از دانشگاه‌هاست,


معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار تحقیقاتی این پژوهش‌های دفاعی و نظامی تمام‌وکمال در دانشگاه‌های ممتاز کشور انجام شده و اگر امروز ما می‌بینیم که دشمن از دانشگاهیان ما انتقام می‌گیرد و رفتارهای زشت و شعارهای زننده‌ای از فضای دانشگاه‌های ما شنیده می‌شود این در واقع همان تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و ارزش‌آفرینی دانشجویان ما است و دشمن سعی دارد از این طریق از دانشگاهیان ما انتقام بگیرد.

وی در پایان گفت: امید ما به همین جوانان است و اطمینان داریم با همین تلاش و پشتکار اطمینان داریم که این جوانان امروز با حضور در صحنه جهاد تبیین نیز دستاوردهای خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.



 

,
, دشمن از دانشگاهیان ما انتقام می‌گیرد, انتقام,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه