اخبار داغ

سید صولت مرتضوی در گفتگوی اختصاصی با دانا؛

۹۰ هزارمیلیارد، مطالبات صندوق‌های بازنشستگی تسویه می‌شود/ تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است

۹۰ هزارمیلیارد، مطالبات صندوق‌های بازنشستگی تسویه می‌شود/ تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است، گفت: مطالبات صندوق‌های بازنشستگی تا پایان سال صفر می‌شود.
[

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ درباره موضوع تسویه مطالبات معوق بازنشستگان از منبع فروش اوراق و دارایی‌های مازاد اظهار کرد: ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا جایی که امکان داریم همه توان خود را به استخدام در می‌آوریم تا در خدمت ولی‌نعمتان خود یعنی قشر کارگر و بازنشسته باشیم و تمام توان خود را در تسویه معوقات این عزیزان به کار خواهیم بست.

, وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا, مطالبات معوق بازنشستگان,

تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است

, تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است, تلاش وزارت کار معطوف بر کنترل تورم است,

وی ادامه داد: تمام تلاش دولت و وزارت کار و رفاه اجتماعی بر این است که با همکاری و هم‌افزایی تمام شرکای اجتماعی با مهار تورم قدرت خرید کارگران و بازنشستگان را بالا ببرد تا مبلغ دریافتی گره‌ای از زندگی این عزیزان باز کند.

وی با اشاره به موضوع تورم و فشار مضاعف بر اقشار کارگری در رابطه به بدهی ۹۰ هزارمیلیاردی این سازمان به صندوق‌های بازنشستگی گفت: تمام این طلب انشا الله تا آخر سال پرداخت می‌شود و پیش‌بینی ما این است که این مطالبات از منابع در نظر گرفته شده تا آخر سال به‌صورت کامل تسویه شود.

وزیر کار با اشاره به ناآرامی‌های پیش‌آمده و هفته بسیج پس از تبریک این هفته به بسیجیان و تأکید بر همکاری و هم‌افزایی این وزارتخانه با سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: جنگ ما امروز جنگ فقر و غناست و نفرتی که این روزها دشمن در جامعه می‌پراکند نشان از ضعف اوست و رمز پیروزی ما در این جنگ توکل، اتحاد و انسجام ملی است.

,
,
, بدهی ۹۰ هزارمیلیاردی, مطالبات,
,
,

دشمن پس از ناامیدی از جنگ اقتصادی دست به فتنه زد

, دشمن پس از ناامیدی از جنگ اقتصادی دست به فتنه زد, دشمن پس از ناامیدی از جنگ اقتصادی دست به فتنه زد,

وی ادامه داد: دشمن جنگ سنگین اقتصادی بر علیه ما را آغاز کرده و ریل‌گذاری دولت سیزدهم به‌عنوان سرباز انقلاب در تراز این انقلاب در حال گذر از بحران‌هاست  و همین موجب شد تا دشمنان در اوج ناامیدی دست به فتنه بزنند و اصل بر این است که امروز باهمت کارگران و کارگاه‌ها در تولید دشمن را عقب برانیم و رشد اقتصادی را مثبت کنیم و جمعیت بیکار کشور کاهشی شود.

بیشتر بخوانید:
حضور وزیر کار در همایش ملی اندیشه ورزی بسیج کارگران و کارخانجات/ بسیج خدمتگزار، الگوی رفع موانع تولید و مشکلات کارگری

 

,
,
, بیشتر بخوانید:, بیشتر بخوانید:,
, حضور وزیر کار در همایش ملی اندیشه ورزی بسیج کارگران و کارخانجات/ بسیج خدمتگزار، الگوی رفع موانع تولید و مشکلات کارگری,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه