اخبار داغ

بوکس قهرمانی آسیا| سومین برنز آسیا برای موسوی/ زور شاهین به داوران نرسید

بوکس قهرمانی آسیا| سومین برنز آسیا برای موسوی/ زور شاهین به داوران نرسید
شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا برابر نماینده قزاقستان با ناداوری نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز آسیا رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون بوکس، مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد – 109 زن) بوکسور از روز سه‌شنبه – 10 آبان‌ماه در "امان" اردن آغاز و روز شنبه – 21 آبان‌ماه به پایان می‌سد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

امروز (پنجشنبه – 19 آبان‌ماه) در روز نهم این رقابت‌ها و در مرحله نیمه‌نهایی، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

,

 

,

شاهین موسوی بوکسور وزن 75 کیلوگرم کشورمان در سومین دیدار خود و در مرحله نیمه نهایی با "نوراکانات راییس" از قزاقستان مبارزه کرد و با وجود عملکرد بسیار خوب در مقابل حریف پرقدرت خود در نهایت با ناداوری با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریف خود شد.

,

 

,

 در این مبارزه شاهین در راند اول با ارائه مبارزه‌ای برتر 4 بر یک برنده شد، اما با وجود عملکرد خوب شاهین در راند دوم نتیجه 3 بر 2 به سود حریف اعلام شد. راند سوم نیز با تداوم برتری موسوی دنبال شد، اما در نهایت تعجب رای این راند نیز 4 بر یک به سود بوکسور قزاقستان اعلام شد تا در نهایت موسوی با ناداوری 3 بر صفر بازنده اعلام شده و سومین مدال برنز آسیا را در کارنامه خود ثبت نماید.

,

 

,

هدایت این نفرات برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی است.

,

 

,

تیم ملی بوکس کشورمان با حمایت شرکت زنوبر ایرانیان در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه