اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با دانا:

اوج گیری اعتراضات در اروپا همزمان با فصل سرما/ کشورهای اروپایی و رهبرانشان دچار یک سردرگمی در تصمیم گیری شده اند

اوج گیری اعتراضات در اروپا همزمان با فصل سرما/ کشورهای اروپایی و رهبرانشان دچار یک سردرگمی در تصمیم گیری شده اند
یک کارشناس مسائل بین‌الملل تاکید کرد: کشورهای اروپایی و رهبران اروپایی دچار یک سردرگمی تصمیم گیری و تصمیم سازی در برخورد با روسیه شده اند.
[

مهدی خورسند کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با بیان اینکه اعتراضات و اعتصاب های عمومی در اروپا در سطح مردمی شروع شده است، اظهار داشت: این اعتراضات به نزدیک شدن فصل سرما در اروپا برمی گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اعتراضات و اعتصاب های عمومی در اروپا,

این کارشناس مسائل بین‌الملل با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی و رهبران اروپایی دچار یک سردرگمی تصمیم گیری و تصمیم سازی در برخورد با روسیه شده اند، تصریح کرد: برخی از رهبران اروپایی تحت تاثیر آمریکایی ها خواهان برخورد با روسیه و تعیین سطح قیمت بودند، اما برخی دیگر به دلیل شناخت سیاست های آمریکا که می خواهد اروپا را تضعیف کند، زیر بار تعیین سقف قیمت برای انرژی روسیه نرفته اند.

,

وی افزود: این رویه سبب شد که در روز جمعه نشست اجلاسیه کشورهای اروپایی برای تعیین سقف قیمت در حد همین مسئله باقی بماند و این عدم ثبات درشرایط، خود باعث شد تا در واکنششان موضع گیری کنند و همین موضوع باعث شد که آنها خواهان تعیین تکلیف شوند.

,

جنگ روسیه و اوکراین یک جنگ ساخته و پرداخته شده از سمت آمریکا برای تضعیف اروپا است

,

مهدی خورسند خاطر نشان کرد: مردم بعد از گذشت تقریبا یک سال از جنگ روسیه و اوکراین متوجه شدند که عملا این جنگ یک جنگ ساخته و پرداخته شده و مدیریت شده از سمت آمریکا برای تضعیف اروپا است.

,

این کارشناس مسائل بین الملل در پایان با اشاره به اینکه در این شرایط دیگر نباید وارد بازی ناتو شد، گفت: در این شرایط حتی بسیاری خواهان خروج کشورهایشان و یا عضویتشان از ناتو شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه