اخبار داغ

سکوتم دلیلی بر بی‌اعتنایی نیست؛

امیری: عده ای دنبال تجزیه در ایران هستند/ همیشه از دودستگی گریزان بوده‌ام

امیری: عده ای دنبال تجزیه در ایران هستند/ همیشه از دودستگی گریزان بوده‌ام
هافبک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نسبت به مسائل اخیر واکنش نشان داد و گفت: عده ای دنبال تجزیه و دودستگی در ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید امیری، هافبک تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس نسبت به مسائل اخیر کشور واکنش نشان داد و اظهار داشت: این که یک عده‌ای در مورد مسئله‌ای به این مهمی و مرگ یک انسان بی‌گناه آن هم دختری از دختران سرزمینمان سکوت می‌کنند، دلیلی بر بی‌اعتنایی نیست اما برای کسی مثل من که همیشه از دودستگی گریزان بوده، سخت بود در مورد مرگ مظلومانه مهسا امینی بنویسم ولی در مورد آتش زدن قران توسط عده‌ای ننویسم. قرانی که کتاب مقدس میلیاردها انسان در کره زمین است.

امیری ادامه داد: سخت بود که در مورد برخورد بسیار زشت عده‌ای از مامورین نیروی انتظامی که قلب انسان را به درد می آورد، بنویسم و در مورد بریدن گلوی ماموری بی‌گناه و وظیفه شناس دیگر ننویسم و آتش زدن ماموری دیگر را نبینم. زجر کشیدم وقتی احساسات پاک و معصوم کشورم را که اعتراضی به حق داشتند را به همراه سواستفاده عده‌ای دیگر در تخریب اموال عمومی و جسارت به پرچم اباعبدالله را دیدم.

هافبک تیم ملی ایران نوشت: اینکه حمایت یکی مثل مریم رجوی و گروهکش که جنایاتشان بر هیچ کس پوشیده نیست را ببینم و نفهمم چیزی جز دودستگی و ویرانی برای ما درنظر ندارند و نفهمم که عده‌ای خواب تجزیه کشورم را دارند و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه