اخبار داغ

معاون رئیس جمهور:

دولت به دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است

دولت به دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت به دنبال توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم است، گفت: طرح سلامت محور بیمارستان داراب به همین دلیل مورد توجه و اهتمام مسئولان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر یک روزه به داراب و بازدید از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان تاکید کرد: در راستای بهره‌برداری از این بیمارستان لازم است با برنامه‌ریزی و تأمین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اتمام پروژه اهتمام جدی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه باید با تأمین تجهیزات مورد نیاز همراه باشد که بر اساس گزارش‌های ارائه شده این فرآیند با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

,

حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا هر چه سریع‌تر امکان ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مردم منطقه داراب فراهم شود، عنوان کرد: تلاش داریم با همکاری و تعامل با عوامل مؤثر و مرتبط نیز زمینه افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان را فراهم کنیم.

,

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توسعه مناطق کم‌برخوردار در همه ابعاد به ویژه حوزه بهداشت و درمان نیز اهمیت بالایی دارد، گفت: اقدامات مؤثری در حوزه سلامت در مناطق محروم کشور کلید خورده که در حال حاضر مجموعه بهداشت و درمان در این راستا با تخصیص اعتبارات لازم و بکارگیری مشارکت اجتماعی نسبت به توسعه این زیرساخت‌ها تلاش جدی دارد.

,

محمدجواد عسکری با تاکید بر اینکه فرآیند اجرایی پروژه بیمارستان در حال ساخت داراب در قالب یک برنامه زمان‌بندی با اعتبارات مورد نیاز در حال اجرا است، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه تا پایان سال جاری این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

او در خصوص مطالبات مربوط به بهره‌برداری بیمارستان داراب هم اضافه کرد: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده که مرحله به مرحله به منظور پیشرفت فیزیکی و هزینه‌ای و همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نیز اختصاص داده می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه