اخبار داغ

بعضی از بازیکنان به اختلافات دامن می زدند

جهانبخش: برخی از بازیکنان با اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند/ کی روش آرزوی من را برآورده کرد

جهانبخش: برخی از بازیکنان با اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند/ کی روش آرزوی من را برآورده کرد
کاپیتان تیم ملی ایران گفت: برخی از بازیکنان با اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند و بعضی از بازیکنان به اختلافات دامن می زدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تغییرات روی نیمکت تیم ملی ایران و برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی و حضور دوباره کارلوس کی روش مورد توجه رسانه های اروپایی به ویژه انگلیسی ها قرار گرفته که به دلیل همگروهی تیم ملی انگلیس با ایران در جام جهانی اتفاقات تیم ملی ایران را به دقت زیر ذره بین برده و دنبال می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا نشریه «اتلتیک» انگلیس به موضوع تغییرات در تیم ملی ایران پرداخته در همین زمینه را علیرضا جهانبخش یکی از کاپیتانهای ایران گرفتگو کرده است.

,

جهانبخش در مصاحبه با نشریه «اتلتیک» درباره دوران اسکوچیچ در تیم ملی ایران صحبتهای عجیبی را مطرح کرد و اظهار داشت: برخی از بازیکنان با اسکوچیچ رابطه خوبی نداشتند در مقابل برخی دیگر نیز رابطه خوبی با مربی کروات داشتند. اتفاقاتی که در آن زمان رخ داد، غیرحرفه ای بود. نمی توانم نامی را بگویم ولی افرادی خارج از تیم ملی حضور داشتند که می خواستند با تصمیمات تاثیر بگذارند.

,

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: متاسفانه در آن برهه بازیکنانی بودند که به این موضوع بیشتر دامن زدند. ما به عنوان بازیکنان باتجربه تیم تلاش کردیم تا جو را آرام کنیم. به خودمان گفتیم الان زمان مناسبی برای بهم ریختن فضای تیم ملی نیست. بعد از آن اتفاقات الان شرایط آرام شده و وضعیت خوبی داریم.

,

جهانبخش درباره بازگشت کارلوس کی روش نیز گفت: ما برای مدت 7 یا 8 سال با کی روش کار کردیم و شناخت خوبی از او داریم و در مقابل او هم شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد. کی روش من را از سن پایین به تیم ملی دعوت کرد و با او دو جام جهانی را تجربه کردم و به نوعی کی روش آرزوی من را برآورده کرد.

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه