اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد؛

پیگیری مشکل تامین داروی بیماران SMA

پیگیری مشکل تامین داروی بیماران SMA
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در ارتباط با مشکل تامین داروی بیماران SMA که برخی از خانواده های این بیماران در روزهای اخیر در مقابل سازمان غذا و دارو تجمع کرده بودند، توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدعلی محسنی بندپی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به مشکل تأمین داروی بیماران SMA، گفت: متأسفانه دارو در اختیار برخی از بیماران قرار نگرفته است و به طور قطع این موضوع را در نشست آتی کمیته بهزیستی و توانبخشی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس پیگیری و بررسی خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: به طور قطع از مسئولان سازمان برنامه و بودجه و سازمان غذا و دارو دعوت خواهیم کرد با حضور در این نشست توضیحات لازم را ارائه کنند تا بتوان نسبت به رفع مشکل تأمین داروی بیماران صعب العلاج اقدام کرد.

, صعب, العلاج,

محسنی بندپی ادامه داد: امکان دارد مسئولان مربوطه کمبود اعتبارات و بودجه را علت عدم تأمین داروی بیماران مطرح کنند که به طور قطع سازمان برنامه و بودجه باید پاسخ دهد که اعتباراتی که مجلس در بودجه برای تأمین داروی بیماران صعب العلاج پیش بینی کرده و توسط شورای نگهبان نیز تأیید شده است، چرا تخصیص داده نشده است.

, صعب, العلاج]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه