اخبار داغ

می‌خواهم چند ماه استراحت کنم؛

اسکوچیچ: قیمت من افزایش یافته و پیشنهاداتی دارم/ فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی را از من گرفت!

اسکوچیچ: قیمت من افزایش یافته و پیشنهاداتی دارم/ فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی را از من گرفت!
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون ایران جام جهانی را از من گرفت اما نتیجه و رکوردها جزوی از تاریخ تیم ملی ایران خواهد ماند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ - قطر توسط فدراسیون فوتبال از سمتش برکنار شد، اظهار داشت: متأسفانه جام جهانی را در تلویزیون می‌بینم؛ نه به عنوان سرمربی ایران اما من نمی‌توانم چیزی را تغییر بدهم، این در اختیار و کنترل من نیست.

, برکنار,

وی درباره برکناری‌اش عنوان داشت: با تیم ملی ایران بهترین عملکرد ممکن را در مسابقات انتخابی جام جهانی در آسیا داشتم. ما بازی‌های زیادی را بردیم و رکوردهایی را به ثبت رساندیم. پس از آن، روزی رئیس فدراسیون فوتبال ایران تصمیم به اخراج من گرفت. من تصمیم او (مهدی تاج) را پذیرفتم و اکنون این جا هستم؛ بدون کار. قصد دارم برای چند ماه استراحت کنم.

,

اسکوچیچ که با رادیو Rijeka کشورش گفت‌وگو می‌کرد، در پایان پیرامون پیشنهادات کاری بیان داشت: با کسب نتایج عالی در ایران، قیمت و ارزش من به عنوان مربی افزایش یافته و پیشنهاداتی هم دارم اما قبل از هر تصمیمی، برای آینده‌ام وقت می‌گذارم. فدراسیون ایران جام جهانی را از من گرفت اما نتیجه و رکوردها جزوی از تاریخ تیم ملی ایران خواهد ماند؛ امیدوارم ایران در جام جهانی کار بزرگی انجام دهد.

,

بیشتر بخوانید؛

, , پایان آرزوهای بزرگ اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال/ کی‌روش هفته آینده به ایران برمی‌گردد, پایان آرزوهای بزرگ اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال/ کی‌روش هفته آینده به ایران برمی‌گردد,
 
, , تات: فدراسیون فوتبال رؤیای حضور در جام‌جهانی را از ما گرفت/ کی‌روش کار ساده‌ای در تیم ملی خواهد داشت!, تات: فدراسیون فوتبال رؤیای حضور در جام‌جهانی را از ما گرفت/ کی‌روش کار ساده‌ای در تیم ملی خواهد داشت!,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه