اخبار داغ

سیامک نعمتی؛ ارتزاق از بیت المال، ریختن آب به آسیاب دشمن!

سیامک نعمتی؛ ارتزاق از بیت المال، ریختن آب به آسیاب دشمن!
بازیکن ذخیره پرسپولیس به جای هشتگ زدن بهتر است از دلایل نیمکت نشینی خود بگوید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناآرامی های اخیر در کشور بر سر ماجرای مهسا امینی بدل از یک مطالبه عمومی فراتر رفته و بدل به یک آشوب شده است. در این میان برخی از سلبریتی ها نیز بر همصدا با معاندین و ضدانقلاب آتش بیار معرکه شده اند

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عده‌ای از سلبریتی‌ها همصدا با رسانه‌های ضدانقلاب با انتشار پیام‌هایی کذب، تفرقه آمیز و تشنج‌آفرین در شبکه‌های اجتماعی دست به هیاهو علیه نظام و گشت ارشاد زده و بر آتش آشوب‌های ایجاد شده دمیدند.

,

یکی از این افراد سیامک نعمتی است. بازیکن ذخیره باشگاه پرسپولیس که یک استوری عجیب و ساختارشکنانه به این واقعه واکنش نشان داد و نوشت:

,

جرمش این بود که...

,

نمی دونم واقعا!

,

, ,

او با هشتگ مهسا_امینی نشان داده که بهانه این پست چیست. سیامک نعمتی البته به جای آب به آسیاب دشمن ریختن بهتر است از ماجرای نیمکت نشینی خود در پرسپولیس بگوید که چه اتفاقاتی او را بدل به یک نیمکت نشین کرد و سبب شد تا برای ماندن در پرسپولیس به این و آن متوسل شود. او بهتر است از دلایل مصدومیت خود بگوید که تقریبا در اوج بحران در فصل گذشته پرسپولیس را تنها گذاشت و پول گرفت تا پرسپولیس قهرمانی را از کف بدهد. بازیکنی که قرارداد میلیاردی دارد و از بودجه بیت المال ارتزاق می کند اما در قالب لشکر پیاده نظام علیه ایران اقدام می کند.

,

آشوب‌های اخیر نقطه عطفی خواهد شد تا مردم با کانون‌های بحران ساز داخلی که سلبریتی‌های بی مایه آشنا شوند. البته خود آنها نیز دیر یا زود خواهند فهمید مهمترین بازنده این کارزار آنها هستند. بازنده ای که خون پایمال شده هموطنان او را روزی شرمنده خواهد کرد؛ آن روز دیر نیست.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه